Liten elak och intelligent skrev 2018-09-12 19:42:35 följande:
Tre av våra embryon blev blastocyster som gick att frysa. Av sju befruktade ägg. Nu håller vi alla tummar för att det inte blir samma som förra gången när alla dog vid upptining. Idag börjar jag med Letrozol och så blir det återföring i den här cykeln. Hoppas så....
Blir jag gravid den här gången och det blir barn så får vi barn vid midsommar ungefär. Räknar ni också ut så varje gång långt innan?
vilket bra resultat till frysen! jag har förstått att det är ganska ovanligt att de inte klarar upptiningen så ni måste haft väldig otur om alla dog vid upptining förra gången =(
det går säkert jättebra denna gången, fantastiskt att 3 av 7 kom till blastocyst-stadiet, där är det ca 25-30% som klarar sig i genomsnitt så det verkar som att du har bra kvalitet på äggen. (ursäkta om jag låter nördig - men man gör ju inte annat än läser rapporter om frysning, tining, befruktning etc när man är inne i den här svängen...
!)
klart man har koll på när den lilla ska komma om man blir gravid, det är ju det första jag går in o kollar - graviduträknaren ;) min ska komma 24 maj om den håller sig fast där inne! kram!