• Elcca

IVF sommar/höst 2018

Jooosen skrev 2018-12-20 06:52:00 följande:

Spännande! Ja jag undrar oxå det. Förra ggn kom mensen 15 dagar efteråt! Min mens dyker nog upp när som helst. Har mina klassiska symptom där jag bara vet... i en vanlig cykel borde mensen kommit i förrgår typ. Jsg håller verkligen tummarna på söndag!!!!

Jag sitter o räknar timmar nu typ..är idag dagen jag fick mens senast. Och har ont i magen..känns bara som att man vill att det ska sätta igång om det nu ändå ska gå åt skogen, så man slipper plågas!
  • Elcca
    Jooosen skrev 2018-12-20 09:14:32 följande:

Urs samma här. Börjat blöda lite :( så här är det helt kört! Fan jag undrar vafan det är som går fel!!!!

Tar du progresteron oxå? Sålänge det inte är en riktig blödning så finns det alltid en chans, men jag vet precis känslan du har. Har varit där så många gånger nu! Jag håller fortfarande tummar och tår för dig!

Jag har inte börjat blöda ännu, men har väldigt ont i underlivet och magen. Så det kommer nog närsomhelst..
  • Elcca

Har också börjar blöda nu! Rejält. Så kört denna gången oxå! Varje JÄVLA gång!! Jag blir så arg på min kropp som vägrar ta emot det här embryot. Varför just jag!?

Hur ska man orka gång på gång? Detta va fjärde insättningen..känns bara jobbigare o jobbigare. Det där plusset på stickan känns så långt bort..

• Elcca
    Jooosen skrev 2018-12-20 14:03:32 följande:

Lider med dig!!!!! Fyfan. Känns hopplöst efter mina två. Fördtår dig då :( fan va jävla tråkigt. Skitkroppar!!!!!

Ja, och jag bara känner att tiden rinner iväg.

Det gör så förbaskat ont i hjärtat varje gång detta händer!! Och man känner sig ensamt i världen! Alla andra runtomkring en får barn till höger o vänster.
  • Elcca
    Jooosen skrev 2018-12-20 15:16:58 följande:

Ja vet!! Jag tål inte när folk berättar om graviditet längre. Det svartnar framför mina ögon. Ja vet inte hur man kan tänka positivt längre. Stor kram till dig <3

Jag vet!! Detta är ett rent och skärt helvete man livet i.
  • Elcca
    Akira Öken skrev 2018-12-20 17:25:33 följande:

Usch vad tråkigt att höra! Vet hur det kan kännas och det ÄR fruktansvärt orättvist. Man bryter ihop och kommer igen, om man vill och orkar. Här finns många som delar detta med dig och genomlider liknande känslor vid varje misslyckat försök. Stor kram till dig!

Tack för dina ord! Det är så skönt att detta forum finns! <3
  • Elcca
    My102 skrev 2019-01-06 18:25:23 följande:

Jag undrar samma, har inte heller plussat :(

Eller så börjar vi som Inte plussat skriva mer igen! :) jag ska snart göra min femte instättning, om nu blastisen överlever. Vart är ni i era behandlingar?
  • Elcca
    Sasso122 skrev 2019-01-06 19:06:38 följande:

Jag har påbörjat min femte behandling under julen. Kör det långa protokollet denna gång så har sprayat sedan julafton och ska till kliniken imorgon för att ta blodprov och se om jag är tillräckligt nedreglerad för att sätta igång med hormonsprutorna. 

Håller tummarna för att din blastis överlever upptiningen och att det är ert guldägg :) När är det planerat för insättning?

Håller tummarna för att ul ger ett bra resultat så du får börja med sprutorna! :)

Planerad instättning på onsdag! Jag hoppas så. Liksom inför varje gång.
  • Elcca
    Sasso122 skrev 2019-01-06 19:06:38 följande:

Jag har påbörjat min femte behandling under julen. Kör det långa protokollet denna gång så har sprayat sedan julafton och ska till kliniken imorgon för att ta blodprov och se om jag är tillräckligt nedreglerad för att sätta igång med hormonsprutorna. 

Håller tummarna för att din blastis överlever upptiningen och att det är ert guldägg :) När är det planerat för insättning?

Håller tummarna för att ul ger ett bra resultat så du får börja med sprutorna! :)

Planerad instättning på onsdag! Jag hoppas så. Liksom inför varje gång.
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018