• mammsen79

IVF sommar/höst 2018

Wonderfluff skrev 2018-12-20 17:46:10 följande:

låter som du kan va gravid!

Ska ha mens i dag eller i morgon. Jädra trötthet är sjuk jobbig. Blir man det så tidigt om man är gravid? Skulle vara en underbar julklapp få ett plus. Har ju inte testdag förrens den 28.
  • mammsen79
    Elcca skrev 2018-12-20 19:00:22 följande:

Tack för dina ord! Det är så skönt att detta forum finns! <3

Stor kram till dig >3
  • mammsen79
    Wonderfluff skrev 2018-12-20 18:40:47 följande:
    Jag tror man blir trött både av alla hormoner och eventuell graviditet. Det händer ju massor i kroppen, även i tidigt skede. Jag pendlar mellan extrem trötthet och att va pigg och stark/uthållig.
    Så känner jag nu ganska pigg o det är ju bra då jag jobbar natt till kl 06:00, vilken ruvdag är du på?
  • mammsen79
    Fröken Rabarber skrev 2018-12-20 21:01:32 följande:
    Är på rd10, om rd1 är återföringsdagen. Lite ömhet i brösten och lite värk i livmodern ibland, men inget anmärkningsvärt ännu...hoppas på plus för båda! :)
    När är din testdag? min är ju inte förrens den 28 suck
  • mammsen79
    Fröken Rabarber skrev 2018-12-21 09:01:43 följande:

Testdag redan på söndag den 23:e. Är riktigt hispig och vågar inte tro att jag faktiskt skulle kunna få ett plus, känns värre ju närmare jag kommer testdagen. Inga ömma bröst idag, lite värk som lika gärna kan vara tecken på att mensen är på väg, och vagt illamående som lika gärna kan vara nervositet. :/ men inget negativt resultat med faktisk mens eller minus(får inte testa i förväg för sambon) så hoppet lever att vi får ett julmirakel. ;)

. Jag förstår dig känner likadant. Håller tummarna nu. Vill göra ett test på julafton om inte mensen kommit, det värsta är att för länge sedan fick jag plus på stickan o trodde jag var gravid tills jag blev undersökt i v9 då det inte hittade något foster, det var hemskt kroppen trodde den var gravid o magen växten o allt därför är jag sååå rädd. Men i efterhand så tror jag att det var för månaden innan fick jag ett plus men sedan mens så troligen blev det ett tidigt missfall och min kropp fortsatte vara gravid utan ett foster. Jag o sambon har varit med om sååå jobbiga saker kring detta o året innan det alltså 2016 förlorade vi vårat barn som var frisk i v 16, jag åkte på en livmoderfektion och höll på att stryka med så vattnet gick och det gick inte att rädda barnet så mycket smärta o sorg har det varit så efter detta har det varit svårt att bli gravid. Jag hoppas att vi kan få vårat mirakel tillbaka då det snart är nytt år. Kram o lycka till er alla >3
  • mammsen79
    nypan78 skrev 2018-12-21 09:50:04 följande:

Ser inte bra ut här...ledsen. mensen kommer väl när som när jag slutat med Lutinus.

Stor kram till dig >3
  • mammsen79
    nypan78 skrev 2018-12-21 13:33:08 följande:

Tack för kramen...man kan bara ana nåt svagt. 14 dagar efter plock och 9 dagar efter isättning av en blastis borde man se mer om det hade varit positivt.

Är det inte ett svagt svagt kors?
  • mammsen79
    nypan78 skrev 2018-12-21 13:33:08 följande:

Tack för kramen...man kan bara ana nåt svagt. 14 dagar efter plock och 9 dagar efter isättning av en blastis borde man se mer om det hade varit positivt.

mammsen79 skrev 2018-12-21 16:54:26 följande:

Är det inte ett svagt svagt kors?

Jag menar plus hahaha >3
  • mammsen79

Ruv 12 i dag aldrig hänt tidigare att jag ruvat då länge. hur mår ni alla? Själv varit ganska trött o lite illamående idag.

• mammsen79
    authentic skrev 2018-12-23 10:03:42 följande:

Snart dags för test då? var det på julafton ni har testdag egentligen? Hoppas på positivt resultat :)

Nej jag har testdag den 28 sååå långt kvar. Ville göra i morgon då jag mått illa till o från sedan ruv 6, mannen vill inte jag gör test ännu.
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018