authentic skrev 2018-11-21 20:57:45 följande:
Tack :)
Jag har alltid börjat med sprutorna när mensen är över men efter att ha läst detta forum ett tag så har jag lärt mig att det är väldigt olika hur behandlingarna går till.Oj två gånger till och med, usch. Alltså det är så krossande när det sker. När det hände oss så gick vi från 17 till 0 på vårt sista landstingsfinansierade, så de var tufft. Men vi fick ett helt nytt försök gratis. Känns som om man inte vill ha för många ägg heller för att kvalitén blir sämre.Tack! Håller verkligen tummar och tår här hemma, så spänd på utvecklingen och vill bara snabbspola nu när den jobbiga perioden av väntan på olika resultat börjar.
Vi får 2 tillbaka om det finns embryon för det nu när vi gjort så många återföringar. Vi får alltid högsta poäng på våra embryon så därför fick vi de inte vid de landstingsfinansierade men nu går det bra. Vi fick 2 sist också. Av alla 6 återföringar vi gjort så har jag endast fått minus på stickan en gång så det är att behålla de som verkar va de svåra. Blir kemisk graviditet direkt efter eller på testdagen. Nu jäklar ska jag testa Albyl minor tabletter.
En vecka kommer gå fort ska du se :) kanske blir lagom att testa vid julafton för dig sen då, tänk vilken julklapp de kan bli.
Vad jobbigt att de inte vill stanna kvar. Hoppas att albylen gör susen!
Jag har gjort 5 återföringar, men inte fått plus någon av gångerna. Lite bitter, ja.
Åh, hoppas VERKLIGEN inte att testdag blir till jul! Men tänker att det borde bli lite innan, så man förhoppningsvis hinner samla ihop sig lite (ja, alltså, om det ens blir någon återföring).