Jooosen skrev 2018-11-05 13:30:35 följande:
Ja bra!! Vi pallar nog inte gå all in. Hade sex igår så får se om man kanske gör det en gång till lol!! Har äl flytningar så hoppas skiten kommer snart haha. Är det dom men blinkande gubben? Ja jag mår okej men bröt ihop på jobbet förra veckan när mensen kom.. hur känner du dig?? Fan det kändes förjävligt när du sa att inget berruktats. Vet dom varför? Nu kan det bara gå bättre för er!! Vi kör en mens emellan så frysförsök början av december. När kör ni nästa gång? Räknas försöket ni gjorde senast? Ja känner mig inte positiv alls. Känns som det är något i min kropp som gör att det inte fäster. Allt har ju visat så bra liksom... Jaja kram!
Dom jag köpte har inte blinkande gubbe, skulle tagit dom men valde visst fel haha. Dyra var dom iallafall :P inget utslag nu på morgonen heller..
Ja det var skitjobbigt. Kändes som att luften gick ur mig och jag blev helt tom. Skrattade typ för jag var i sån chock. Även om jag inte har några höga förväntningar i allt det här så trodde jag ändå att vi skulle komma längre. Dom har inte sagt varför inga blev befruktade, men nästa gång ska de göra icsi. Jag förstår inte varför de inte gjorde det den här gången eftersom min mans prover varit avvikande. Har så många frågor som jag inte hade ork att ställa när de ringde, men får ta det nästa gång.
Vi måste vänta till i januari.. nästa cykel är vi bortresta PRECIS när vi skulle behöva vara där, och sen hinner vi inte med en gång innan jul då mensen är beräknad typ 14de dec och dom har julstängt :( den vetskapen gjorde det extra tungt när vi fick veta att det inte funkat. Att behöva vänta så länge när vi äntligen var igång.. som jag förstod så gör de en bedömning när man gjort tre försök om man har ?rätt? till ett till. Dvs om det blir samma sak varje gång kan man få göra fler för att de då misslyckats med behandlingsformen. Lär väl hamna där :(
Det där med att hålla kvar i optimismen är inte det lättaste direkt. Men ni har ju många försök kvar att ta av! Först frysförsök och OM det skulle misslyckas så har ni ju chanser kvar. Ska du ta några hormoner inför fet eller hur funkar det för dig?