IVF sommar/höst 2018
Grattis till frysning! Vi har heller aldrig lyckats frysa, förstår vilken liten lättnad det måste vara! Ska ni göra frysförsök nästa gång då eller ni har fler innestående försök som ni vill utnyttja först?
Grattis till frysning! Vi har heller aldrig lyckats frysa, förstår vilken liten lättnad det måste vara! Ska ni göra frysförsök nästa gång då eller ni har fler innestående försök som ni vill utnyttja först?
Åh vad skönt att ni fått ett ägg till frysen, är ju jättestort om ni aldrig fått det tidigare :D
Vi fick också ett brev idag om att vi fick ett till frysen, så glada för det :)
Någon mer som känner som mig varför ska jag gå igenom det här och blir ledsen varje kväll när jag ska den andra sprutan tycker den är hemsk. Blev besviken att jag ska till läkaren på Måndag då jag från början skulle komma på Fredag. Men blodprovet visade att jag inte påverkas av sprutorna så att äggen ska växa så därför använder jag samma mängd o de tror äggplock blir på onsdag eller torsdag nästa vecka. Jag som hoppats på att det skulle bli i början av nästa vecka. Hur stora ska äggen bli innan de tar ut dem? Hur mycket växer de varje dag?
Tack för tummar och lycka till! Det blir 2 tillbaka. :)
Testatat positivt idag! Mitt livs första plus! Jag var jätteglad, lycklig och förundrad och alla känslor på en gång, i början av dagen. Nu blöder jag lite och alla lyckokänslor har bytts ut mot ledsenhet och svårmod.
Efter 16 dagars ruvning kom testdagen till slut. Jag ÄR GRAVID!
Jag är också kvar i tråden och hoppas på att få göra Fet i slutet av januari.
Ok, det är ju märkligt att det räcker med nån timmes skillnad bara.