IVF sommar/höst 2018
Tack för kramen...man kan bara ana nåt svagt. 14 dagar efter plock och 9 dagar efter isättning av en blastis borde man se mer om det hade varit positivt.
Tack för kramen...man kan bara ana nåt svagt. 14 dagar efter plock och 9 dagar efter isättning av en blastis borde man se mer om det hade varit positivt.
Svårt att er något på bilden, men jag vet själv hur svårt det kan vara att få en rättvis bild på ett gravtest! Hoppas att det blir starkare!
Såhär såg mitt ut på dag 9 med testa tidigt test. Gick visserligen inte bra men det är en annan sak.
Fast går det egentligen att säga att det "borde" vara starkare? Tänker också att det kan vara svårt att jämföra med andra då det är så olika på olika test och hur mycket hcg som har hunnit bildats i din kropp. Förstår oron, men tycker det ser lovande ut!
Ser ett svagt plus. Hoppas det blir starkare. Den kan ha fäst sent. Så tidigt kan styrkan på testen variera beroende på t.ex. hur utspädd urinen är så att det är svagt behöver inte betyda att det inte gått vägen. Jag håller tummarna för att det blir starkare och att du får ett fint plus.
Grattis till plusset, själv testade jag negativt igår rd10 igen och avslutar lutinus kuren nu...tror inte det kommer att bli ngn ändring på det
Tack för kramen!
Vi siktar på att njuta av julen nu och sedan ta nya tag i februari, evtl. byte av klinik.
Har en fråh till era erfarenheter vid transfer. Gjordes det "blind" i er klinik eller under kontroll av ultraljud? Hur kan läkaren känna att embryot verkligen kommer rätt om detta inte kontrolleras?
Stor kram till dig >3. Men har du börjat blöda?
Är det någon som vet när man får älska igen med sin man? Sist sa dem att jag får varken bada eller ha sex eller träna men på hur länge?
Äh, vad drygt! Fattar jag det rätt att de räknar det som stimulerat om de ska kontrollera slemhinnan innan återföring? Dock vill man kanske inte riskera att återföra ett värdefullt embryo om förutsättningar (kanske) inte är optimala.