170909 skrev 2018-08-19 14:12:00 följande:
Jag skriver sällan men läser mycket, så det känns lite som jag känner er.
Jag är igång igen började med sprutorna igår och det känns sisådär.
Jag vet inte vilken gång i ordningen det är kanske tionde men så är det syskon försök också.
Jag går privat i Uppsala men bor långt därifrån så jag hade avtal med en läkare här där jag bor men i julas började problemen med honom.
Mitt under behandlingen fick jag inte tag på honom, hela tiden upptaget och jag tänkte att han kanske stängt av mobilen pga julledigt. Hela våren var det så och det känns så illa för vi har inte bråkat eller flörtat med varandra eller något annat som skulle kunna förklara saken. I våras fick jag leta upp ett ny läkare som kan ta prover och göra UL. Jag har sett honom på kliniken där han jobbade så han jobbar och lever fortfarande. Jag är lite sur för det tar onödig extra tid för mig som jag vill lägga på roligare saker än att leta en läkare.
Och ja jag är nyfiken på varför han blockat mig. Ska iaf ringa Uppsala på måndag och prata med dem, dem är ju snälla och lösningsorienterade som det heter så någon lösning blir det väl.
Jag går och har gått själv på allt utom äggplocket för där behövs han. Enklast och smidigast så. UL är ju inte så spännande direkt och jag berättar när jag kommer hem.
Hej och välkommen till tråden!
Låter tufft att ha gått igenom så många behandlingar. Vad märkligt med läkaren! Kunde du slutföra den behandlingsomgången trots allt? Vilken sorts behandling genomgår du nu? Har du fått testa olika? Fick ni barn med hjälp av IVF?