• Sa85

BF mars med syskon

Jag är också intresserad, har en dotter född i augusti 2016. :)

• Sa85
    lullis94 skrev 2018-07-29 09:39:53 följande:

Åh va kul! Ännu roligare att alla har barn sedan tidigare som är född samma år :D min son är född i mars 16 och denna bebis verkar ska komma i dagarna kring hans födelsedag. Kanske inte det bästa men efter att ha försökt sedan januari 17 så är vi glad att det gick naturlig väg :)

Hur mår ni då? Jag har lätt molande värk i nedre delen av magen och lite illamående på mornarna annars känner jag inget än :)

Behöver era mejladresser tror jag om ni vill vara med i en facebook grupp :)

Jag är bara i v. 6 och känner lika lite nu som förra graviditeten. Kanske något runt livmodern typ ligament eller så; samt en aning typ mensvärk runt BIM. Jag kan skicka min mail i Pm tiöö dig. :)
  • Sa85
    ja88 skrev 2018-08-03 08:35:09 följande:

Hej! Är gruppen full eller finns det plats för mig? :) Fjärde barnet om det vill sig, har två pojkar och en flicka sen tidigare födda 11, 12 o 14.

Det finns plats. PM:a din mailadress till lullis94 så kan hon lägga till er. :)
  • Sa85

Jag kan nog också lägga till, testa skicka pm till mig med mail så får vi se vem som är snabbast. :)

• Sa85

Det kanske bara är Lullis94 som kan lägga till email. Jag provade via mobilen nu men lyckades inte. Men i vilket fall kommer ni få inbjudan via mailen, inte via facebook.

• Sa85

Ni kan PM:a mig och få mitt namn och lägga till som vän, då är det inga problem att adda i gruppen. Läste att det kunde vara problem med att lägga in mail beroende på sekretessinställningar. Men lyckades lägga in ja88 nu.

Svar på tråden BF mars med syskon