Inlägg från: babytjejen |Visa alla inlägg
  • babytjejen

Vi med Bim September 2018

Har bim runt 2-3september...inväntar mens just nu, negativt test idag o är på bim el bim-1 Så vet ju att mensen är på gång. Borde komma innan tisdag iallafall... tempen håller sig dock hög så blev extra ledsen över negativt test idag men antar att det är åldern el att äl kommit senare än jag trott..

• babytjejen

Fick blodstrimmor när jag var på toa i morse så inväntar bara att mensen ska gå igång ordentligt nu...

• babytjejen

Är definitivt på bimlistan för september då mensen kom idag :( ger upp snart, vet inte hur länge jag orkar med denna stress o eviga tänkande på graviditet o bebisar...

• babytjejen
    MaalinJ skrev 2018-08-07 20:34:55 följande:

Hur länge har ni försökt? Vi är nog många som känner med dig å vet vad du går igenom. Detta blir vårt 8:e försök. Men vi har kört oskyddat sen februari 2017.

Vi fick missfall i april o innan dess har vi försökt i tre år så börjar ju kännas hopplöst :(
  • babytjejen
    Mantan skrev 2018-08-08 09:08:01 följande:

Usch så fruktansvärt :( Får ni all hjälp ni behöver från vården?

Har inte riktigt vikten för hjälp...Fick dock blodprov innan vi plussade o hade en spolning inbokad med blev gravid så avbokade det. Vet inte riktigt vad som händer nu...har gått ner i vikt men måste ner mer för att få hjälp..men tror inte vi kan få så mkt hjälp då jag har ett barn sedan innan o lyckades bli gravid iår...
  • babytjejen

Inväntar äl, då mensen slutade igår. Enligt app kommer den runt den 20 augusti...knaprar rosenrot så får se om man märker av den mer el om den vänder upp o ner på hela cykeln. Men kände efter så lång kamp så vill jag prova något nytt under tiden iallafall...

• babytjejen

Ska börja testa på onsdag el torsdag, vill vara i god tid om rosenroten ändrar något. Har beställt clearblues digitala som jag kan ta när testlagrets börjar bli starka. Så får jag svart på vitt när äl är...förhoppningsvis behövs bara en el två av cb:s test så då räcker dom längre...

• babytjejen
    Anno89 skrev 2018-08-14 08:59:35 följande:

Förstår dig.. så hör man hela tiden att folk blir gravida på första man blir så orolig att något inte stämmer..

Jag oroar mig mer över att jag är för gammal för att bli gravid, tycker kroppen betett sig konstigare dom senaste cyklarna o är rädd att det är kroppen som håller på att stänga ner o börja vandra mot klimakteriet..Fyller 39 i höst så är inte helt omöjligt att det påbörjats...
  • babytjejen

Fick reda på igår att en jobbkompis är gravid o ska få i dec-jan...sänkte mig rejält. Vet inte varför, sett många andra gravida människor. Men känns trist att vi försökt så länge, lyckas o får missfall medans andra man känner fått både ett o två barn under tiden...

• babytjejen
    Kira16 skrev 2018-08-14 17:08:21 följande:

Förstår precis. Tycker jag ser gravida överallt och artiklar osv om gravida överallt.

Dessutom fick jag reda på att min kompis som inte ens ville ha barn på något år blev gravid före mig, som har försökt i ett år.

Känns bara så tungt alltihopa, varför blor det aldrig min tur liksom?

Precis...får hoppas detta är våran månad nu. Det borde vara våran tur nu!!!
Svar på tråden Vi med Bim September 2018