Inlägg från: Lilla Lina |Visa alla inlägg
  • Lilla Lina

Vi med Bim September 2018

Hej!

Har bim 3 september enligt natural cykles. Gjorde ett sådär försök förra månaden, fick inte till det runt äl då pga semestern mm. Hoppas på bättre försök denna månaden! Jag och sambon är 29 år och detta är vårt första barn- ska bli spännande! :)

• Lilla Lina

Har BIM idag eller imorgon. Imorse droppade tempen rejält. Från ca 36.7 till 36.3. Känns sjukt deppigt, vill inte vara på jobbet nu utan hade hellre gått hem och dragit täcket över huvudet. Fattar inte ni som orkar det här månad efter månad. Känns som en evighet till nästa försök...

skit också.. :(
  • Lilla Lina

Såg nu också att jag är dålig på att lägga in hjärt-symboler i NC, har ju haft sex mer än tre gånger den här månaden iallafall... :) men inte fan tog det sig för det.. suck!

• Lilla Lina
    LD2018 skrev 2018-09-03 10:46:10 följande:

Blir så ledsen också, från att ha en normal cykel tidigare till att få en på 37 dagar?! Är på dag 36 nu, ingen mens i sikte och inget positivt test. Är det någon som vet varför det blir såhär? Är helt förtvivlad och funderar på att ge upp...

Har lite samma som du, de senaste månaderna har min cykel blivit markant längre, ca 35 dagar nu. Dag 33 idag, låg temperatur och helt vanlig mensvärk :( Nästa bim i oktober först.. suck!

Vi får väl starta en bim-oktober tråd du och jag! ;)
  • Lilla Lina
    LD2018 skrev 2018-09-03 12:15:06 följande:

Så tröttsamt... det enda positiva idag var att min temp höjts markant. Men ja den har ju också hållt på och bete sig sjukt onormalt denna månaden. Blir tokig. Har ingen mensvärk, bara om i livmodern, brukar få mensvärk 1h innan blödning typ... Ja vi får nog göra det känns det som... hade hoppats på ett plus innan dess, eftersom vi kommer åka utomlands. Hade dels varit bra att veta innan (om man vill kunna dricka eller liknande) och oerhört skönt att slippa ha mens utomlands på min enda vecka semester detta året.... men mitt bim i oktober kommer vara på dagen vi kommer dit typ, och genom hela semestern. Så vi har 1 försök till på oss, hoppas verkligen!!

Men är du helt säker på att det inte blir något denna månaden? Det är väl vanligt att plussa sent, och bara temperaturen är uppe så låter det väl hoppfullt..?

Annars hoppas jag du har bättre lycka i nästa månad, kul att plussa när man är iväg på semester ju! ;)
Svar på tråden Vi med Bim September 2018