Vi med Bim September 2018
BIM-lista
1/9 - Periksson90
3/9 - babytjejen, Lilla Lina
4/9 - KSRG8887
21/9 - Ettlitetsyskon
BIM-lista
1/9 - Periksson90
3/9 - babytjejen, Lilla Lina
4/9 - KSRG8887
21/9 - Ettlitetsyskon
La in alla som skrivit ett datum för BIM i listan.
Väntar fortfarande på BIM i augusti (borde komma imorgon), och så säker på att det inte tog sig så lägger in mig här redan. Negativt test igår - inte ens med mycket vilja och olika vinklar gick det att ana ett plus :)
Har bim runt 2-3september...inväntar mens just nu, negativt test idag o är på bim el bim-1 Så vet ju att mensen är på gång. Borde komma innan tisdag iallafall... tempen håller sig dock hög så blev extra ledsen över negativt test idag men antar att det är åldern el att äl kommit senare än jag trott..
BIM-lista
1/9 - Periksson90, JenniB timal89
2/9 - Mantan
3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn
5/9 - Sirest01
6/9 - MaalinJ
7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18
11/9 - onlyme86
12/9 - KSRG8887
17/9 - EmmalinneaS
21/9 - Ettlitetsyskon
Flyttade BIM till 12/9 då föregående cykel blev 6 dagar längre än vad Flo-appen beräknat. Temperaturen hade sjunkit imorse och mensen kom direkt, nu blir det att fortsätta tempa och även ta ÄL-test när ÄL närmar sig för att vara säker på att inte missa den.
Började tempa några dagar innan senaste mensen och det gör mig bara förvirrad. Hade beräknad ÄL runt 27/8 och BIM 11-12/9. Men min temp sjönk ganska ordentligt i måndags och har sedan stigit igen (till samma temp som jag hade under mensen). Flo anser nu att jag haft ÄL i onsdags trots bara negativa tester (och BIM 6/9). Men Flo verkar bara ta hänsyn till nuvarande cykel, oavsett temp under föregående.
Vad tror ni? Kan jag ha haft ÄL (diagram från WomanLog eftersom Flo bara visar nuvarande cykel)?
Så glad att jag började tempa - helt plötsligt vet jag när jag haft ÄL. Har annars ofta mer än en period med tydliga ÄL-symptom och ibland även med positiva ÄL-test. Missade ÄL helt förra månaden pga det.
Dock osäker på om vi fått till det tillräckligt denna månad, extremt mycket övertid och stressigt på jobbet. Så sex har inte prioriterats över sömn, får hoppas det räcker ändå. Är tveksam till om jag vill försöka närmsta två månaderna om det inte tar sig nu.
ÄL+6 och är helt slut. Känns som jag inte sovit på flera nätter, somnar i soffan på eftermiddagen/tidig kväll. Motvärk/stickningar, ömma bröstvårtor och visst illamående. Vet mycket väl att det troligen är vanlig PMS, brukar dock inte ha så mycket PMS.
Bara att vänta och hålla tummarna. Vill inte testa för tidigt, men tveksamt om jag orkar hålla mig längre än till på fredag...
Såja, nu är det bekräftat. Klart atr det var positiva texter men skönt att få det svart på vitt :D
Gjorde ägglossningstest för skoj skull ( stickorna har jag ) vet att de e negativt när inte båda strecken e lika starka men varför kommer de 2 sträck dagen efter att min mens slutat?
Borde inte de va helt blankt?
Jag tror att jag precis plussade. Helt chockad då jag var så inställd på negativt (testade negativt imorse). Tog ett ÄL-test direkt efter jobbet (eftersom många verkar få positivt test när de är gravida) och kunde inte hålla mig från att testa med ett graviditetstest på samma urin.
ÄL+10 och extremt svagt om det verkligen är positivt. Ska testa igen imorgon, vore fantastiskt om det tog sig denna gången. Då har jag världens bästa överraskning till makens födelsedag :)
Ser ni något på dagens test?
Ser ni något på dagens test?
Det röda är ganska tydligt tycker jag..det blåa är svagt men tycker jag ser något!
1/9 - timal89, Esofe, Emmzi93, Snöflingan28
2/9 - Mantan , puffen2009, MammaPolly, novemberregn
3/9 - Lilla Lina, Ardnas89, Pemsan
4/9 - kiwibear, ero13,
5/9 - Sirest01, Miichaella
6/9 - MaalinJ, månflicka, WanderChild
7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18, Kstadtjej87
8/9 - Kira16, Nr2år2019, Canama, tinz
9/9 - mumintroll, Periksson90, Kkm, Blomma10, brallison
10/9 - Anno89 , Carola18
11/9 - onlyme86, Linepj, smultronsmula, Nova92
12/9 - KSRG8887, minimera
13/9 - Tessaloniki
15/9 - lyckligast80
16/9 - Lola90
17/9 - EmmalinneaS, korvstroganoff
18/9 - NiniBy, Missempi
19/9 - carolol
21/9 - Ettlitetsyskon, Heilena, IBS, Sobika, Isstormen
22/9 - Gulletussan82
23/9 - franksmatte
24/9 - Issari
25/9 - Skuggviol, Sariiparii , AliceJuni
27/9 - Amne18
28/9 - Honsomlängtar, Frunochmamman
29/9 - Bambinoo, Jagerika, JenniB, Dinofantast, Piffan87
30/9 - Em0ma maalinJ
PLUS-listan:
30/8 - H1ssa (BIM -4)
1/9 - Poison88 (BIM-3), jenniiifer95 (BIM-3)
2/9 - EnBlivandeWestring (BIM-5)
6/9 - Periksson90 (BIM-3)
7/9 - Buffsie (BIM-1), KSRG8887 (BIM-5, ÄL+10)
8/9 tinz (BIM)
Nu vet jag säkert :)Testet inslaget tillsammans med ett par söta strumpor. Kommer nog försöka övertala mannen att öppna sin födelsedagspresent en dag för tidigt...
Blev ett tidigt missfall/kemisk graviditet för mig. Negativt test igår och idag sjönk temperaturen. Bara att invänta blödningen som förhoppningsvis dyker upp idag så vi snart kan försöka på nytt.
Nej vad tråkigt! Speciellt när man sett ett positivt test :(
Är ny i tråden, är det första barnet?