Inlägg från: Kira16 |Visa alla inlägg
  • Kira16

Vi med Bim September 2018

Mensen kom idag, så tar nya tag i september!

Kommer även be om en utredning för nu Har vi försökt i över ett år :/ BIM 8/9

BIM-lista

1/9 - Periksson90, JenniB timal89

2/9 - Mantan

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn, Piffan87

5/9 - Sirest01

6/9 - MaalinJ

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18

8/9 Kira16

10/9 - Anno89

11/9 - onlyme86

12/9 - KSRG8887

17/9 - EmmalinneaS

21/9 - Ettlitetsyskon

• Kira16
    babytjejen skrev 2018-08-14 15:00:42 följande:

Fick reda på igår att en jobbkompis är gravid o ska få i dec-jan...sänkte mig rejält. Vet inte varför, sett många andra gravida människor. Men känns trist att vi försökt så länge, lyckas o får missfall medans andra man känner fått både ett o två barn under tiden...

Förstår precis. Tycker jag ser gravida överallt och artiklar osv om gravida överallt.

Dessutom fick jag reda på att min kompis som inte ens ville ha barn på något år blev gravid före mig, som har försökt i ett år.

Känns bara så tungt alltihopa, varför blor det aldrig min tur liksom?
  • Kira16
    babytjejen skrev 2018-08-14 18:04:43 följande:

Precis...får hoppas detta är våran månad nu. Det borde vara våran tur nu!!!

Ja verkligen! Ser fram emot plusset :)

Är det ditt första barn?
  • Kira16
    babytjejen skrev 2018-08-14 21:07:23 följande:

Nej, andra..Första tog ett år att lyckas med...3 år i maj iår för denna så hoppet är ju i princip borta...

Usch va jobbigt, förstår att det är jobbigt då att se alla andra lyckas :/

Första för mig, men tänkte be om en utredning nu eftersom det gått ett år. Har ju ingen aning egentligen om jag kan bli med barn, eller att allt funkar hos mannen heller för den delen
  • Kira16

Då försvinner jag från denna tråden, mensen kom som planerat. Så jävla trött på detta.

Men stort grattis till alla er med plus! Hoppas turen fortsätter till resten av er och även oktober tråden <3

Svar på tråden Vi med Bim September 2018