Inlägg från: minimera |Visa alla inlägg
  • minimera

Vi med Bim September 2018

Hoppar in här jag med då mensen kom idag. Tog ur spiralen i början på maj och plussade på andra försöket, men tyvärr blev det missfall i juli. Nu har första mensen efter mitt mf börjat så jag hoppas kroppen är i fas och äl borde vara runt 30/8. Ska beställa hem clearblue advance digital och köra äl-tester, även om kroppen tydligt visar när jag har äl. Ska bli kul att följas åt :)

• minimera

BIM-lista

1/9 - Periksson90, JenniB timal89

2/9 - Mantan

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn, Piffan87

5/9 - Sirest01

6/9 - MaalinJ

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18

8/9 Kira16

10/9 - Anno89

11/9 - onlyme86

12/9 - KSRG8887, minimera

13/9 - Tessaloniki

17/9 - EmmalinneaS

21/9 - Ettlitetsyskon

• minimera

Har hållt mig lite borta från tråden ett tag då jag behövde lite distans till allt som har med graviditet och barn att göra, men nu känner jag mig redo att köra gärnet igen. Har börjat använda CB ägglossningstest och testat i fem dagar men fortfarande ingen blinkande figur. Enligt min app ska ägglossningen komma på onsdag. Hur många dagar innan själva ägglossningen kommer den blinkande figuren för er?

• minimera
    Lindsey77 skrev 2018-08-26 19:20:43 följande:

Jag går alltid från rund ring till glad gubbe direkt. Har en snabb LH ökning så jag ser aldrig den blinkande gubben.

Idag fick jag en glad figur. Igår var det bara en cirkel så verkar som att det är snabb ökning för mig med :)
  • minimera

Har fått en glad figur på äl-test i två dagar, testade dock inte igår men kände att jag hade äl ändå. Vet ju inte vilken dag själva äl skett men troligtvis igår. Har haft sex varannan dag i en vecka så jag hoppas det har tagit sig. Nu är det bara två veckors olidliga väntan. Kommer gå så segt!

• minimera

Bim -5 idag. I vanliga fall får jag alltid ömma bröst strax efter äl, men känner inget nu. Har haft molvärk sedan i onsdags och känner mig ner svullen än vanligt. Kännt mig smått illamående ibland och är väldigt trött. Dock tror jag tröttheten mer beror på att det är jobbigt på jobbet just nu. Ska vänta med att testa till på torsdag då bim är, men är sååå jobbigt att vänta!

Stort grattis till alla er som plussat :D

Svar på tråden Vi med Bim September 2018