Inlägg från: Tessaloniki |Visa alla inlägg
  • Tessaloniki

Vi med Bim September 2018

*Flytt från bim augusti *

Då dök mensen upp då, 4 dagar sen så man hann ju få förhoppningar... :( känner mig ganska deppig över det faktisk. Lägger in mig på listan, bim 13 september. Femte försöket nu på första barnet. Ska denna månad köra med ÄL - tester, rosenrot, conceive plus glidmedel... Kanske har glömt något men lägger väl till det sen i såna fall. Just nu känns allting bara blä och jag vill egentligen bara åka hem och tröstäta...

BIM-lista

1/9 - Periksson90, JenniB timal89

2/9 - Mantan

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn, Piffan87

5/9 - Sirest01

6/9 - MaalinJ

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18

8/9 Kira16

10/9 - Anno89

11/9 - onlyme86

12/9 - KSRG8887

13/9 - Tessaloniki

17/9 - EmmalinneaS

21/9 - Ettlitetsyskon

• Tessaloniki
    JenniB skrev 2018-08-15 14:06:58 följande:

Hej! <3 Nu "ses" vi här igen även om jag hade hoppats på att i alla fall du blev gravid, så synd. :( Vi får hoppas på bättre lycka denna gången och hålla tummarna för varandra!! Jag försöker mig på en inställningen att "Nu SKA jag f*n bli gravid!", får se om det hjälper. ;D

Vad rar du är!! :) Hej igen! Ja, eller hur, "tråkigt att se dig här" liksom, men samtidigt skönt att ha någon med sig och att själv följa på denna resa :)

Jag behövde bara sörja lite idag, blev mer påverkad än vad jag hade förväntat mig av att mensen kom. Men kanske blir det en liten majbebis 2019?! Heja oss!
  • Tessaloniki
    JenniB skrev 2018-08-15 14:06:58 följande:

Hej! <3 Nu "ses" vi här igen även om jag hade hoppats på att i alla fall du blev gravid, så synd. :( Vi får hoppas på bättre lycka denna gången och hålla tummarna för varandra!! Jag försöker mig på en inställningen att "Nu SKA jag f*n bli gravid!", får se om det hjälper. ;D

Vad rar du är!! :) Hej igen! Ja, eller hur, "tråkigt att se dig här" liksom, men samtidigt skönt att ha någon med sig och att själv följa på denna resa :)

Jag behövde bara sörja lite idag, blev mer påverkad än vad jag hade förväntat mig av att mensen kom. Men kanske blir det en liten majbebis 2019?! Heja oss!
  • Tessaloniki
    JenniB skrev 2018-08-16 08:17:50 följande:

Jo men visst låter ordet majbebis lite extra gulligt. ;) Vi kör på det tycker jag! 

Det gör vi! :) När har du ÄL? Kör du med tester och så?
  • Tessaloniki
    JenniB skrev 2018-08-16 08:53:55 följande:

Enligt appen har jag ägglossning imorgon. :) Ja jag ägglossningtestar men än så länge är det inte positivt. :) Du då?

Enligt appen har jag ÄL den 30 augusti, känns som en hel evighet tills dess! Har beställt hem tester så kör igång med det när mitt fertila fönster öppnar enligt appen. Men det är verkligen en evighet tills dess!

Men då är det ju ändå nära för dig! Skönt!
  • Tessaloniki
    JenniB skrev 2018-08-17 08:06:46 följande:

Är på cd 14 och enligt flo-appen skulle jag haft ägglossning idag. Än så länge har jag dock inte fått positivt på något test så jag hoppas verkligen att ägglossningen bara är någon dag sen. :( <3

Håller tummarna för att det dyker upp en tydlig ÄL för dig nu de närmaste dagarna! :)
  • Tessaloniki
    JenniB skrev 2018-08-17 13:17:34 följande:

Tack snälla det hoppas jag med! Blev så orolig direkt och tänkte att det säkert inte blir nån denna månaden, men egentligen vet jag ju att det kan variera lite när ägglossning sker. :) 

Ja det är klart, kroppen är ju ingen maskin direkt :) oroa dig inte! :) Det kommer så småningom :)
  • Tessaloniki
    JenniB skrev 2018-08-19 09:21:36 följande:

Jaa jag vet ju inte vilken jag ska lita på, om det ens går att lita på bara en utav de, :/ Jag är dock mycket mer gladare nu för idag visade sig den glada smileyn jag väntat på!! :D Däremot har flo appen nu flyttat mitt bim, vet inte om jag ska ändra i BIM listan? Eller om appen kanske har fel och jag har en lite kortare lutealfas bara? Allt är så förvirrande!

När tror du att du har ägglossning? Förmodligen några dagar kvar i och med att mensen slutat precis? Vi är på tredje försöket nu och hoppas såklart också att mensen håller sig borta läääänge nu! ;)

Wohoo för ÄL!! Mys på! Håller tummarna! :)
Svar på tråden Vi med Bim September 2018