Inlägg från: Lola90 |Visa alla inlägg
  • Lola90

Vi med Bim September 2018

HEJ :)

Hänger gärna med er här på tråden, har BIM den 13 september. Första gånger jag är med i ett sådan här forum :)

• Lola90

BIM-lista:

1/9 - Periksson90, JenniB, timal89, Omstart2019

2/9 - Mantan

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn, Piffan87

5/9 - Sirest01

6/9 - MaalinJ

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18, Kstadtjej87

8/9 - Kira16

9/9 - mumintroll

10/9 - Anno89

11/9 - onlyme86

12/9 - KSRG8887, minimera

13/9 - Tessaloniki, Lola90

15/9 - lyckligast80

17/9 - EmmalinneaS, korvstroganoff

21/9 - Ettlitetsyskon

Lägger till mig på listan. Vill såå gärna nu :)

• Lola90

Hej,

Jag vill så göra bli gravid så som ni alla andra. Vi har försökt några gånger, tre eller fyra men utan resultat. Vi har försökt att pricka ägglossning så som appen Flo har visat. Men det blir inget plus ändå :/ bör jag vara orolig? När jag gjorde ägglossningsrest med CB digitala så fick jag aldrig en fast gubbe. Den blinkade glad i sex dagar, så ska den väl inte vara?

Känner någon igen sig?

• Lola90
    Timal89 skrev 2018-08-18 08:42:42 följande:

Även om man träffar in äl så är det typ 30/40% chans att de blir nått. Så det behöver inte vara nått fel bara för att de tar många försök. Men jag vet känslan. vi är inne på vårt andra försök och de är lätt att tänka att alla andra blir gravid direkt men inte jag och att de är nått fel.

Min cb digital blinkade i 5 dagar så igår slutade jag med den. Tog ett vanligt äl test och fick två jättestarka steck. Så går efter den istället :)

Tack så mycket för ditt svar???????? jag har också sagt det till mig sjäöv att jag kommer att köpa stickor, vanliga ägglossningstest.
  • Lola90

Hej,

Fy så jobbigt! Jag laddade ner en annan app och den säger att jag har ägglossning en helt annan dag! Så jag antar inte att man ska lita på de. Har beställt hem vanliga ägglosninhstest, min sista mensdag idag! Nu vill jag inte se den mer på en lång tag i hopp om att bli gravid denna gången :) 4:e försöket nu.

• Lola90
    JenniB skrev 2018-08-18 16:30:26 följande:

Vad konstigt att det är likadant för dig! Jag testade att skriva in allt jag antecknat i en annan app och då hamnade ägglossningen inte på samma dag som flo rekommenderat, kanske det stämmer bättre? Jag hoppas det i alla fall, annars får jag se när jag får ont i bröstvårtorna för det brukar jag få när ägglossning har skett.

Hur går dina tankar? Antar att du är lika förvirrad och orolig. :/ <3

Hej,

Fy så jobbigt! Jag laddade ner en annan app och den säger att jag har ägglossning en helt annan dag! Så jag antar inte att man ska lita på de. Har beställt hem vanliga ägglosninhstest, min sista mensdag idag! Nu vill jag inte se den mer på en lång tag i hopp om att bli gravid denna gången :) 4:e försöket nu.
  • Lola90
    JenniB skrev 2018-08-19 09:21:36 följande:

Jaa jag vet ju inte vilken jag ska lita på, om det ens går att lita på bara en utav de, :/ Jag är dock mycket mer gladare nu för idag visade sig den glada smileyn jag väntat på!! :D Däremot har flo appen nu flyttat mitt bim, vet inte om jag ska ändra i BIM listan? Eller om appen kanske har fel och jag har en lite kortare lutealfas bara? Allt är så förvirrande!

När tror du att du har ägglossning? Förmodligen några dagar kvar i och med att mensen slutat precis? Vi är på tredje försöket nu och hoppas såklart också att mensen håller sig borta läääänge nu! ;)

Åh så roligt för dig!! Är det först gången du får fast glad gubbe? Flo visar att jag har ägglossning 29 augusti. Så nästa vecka gäller det!! Jag vill så gärna! Hoppas vi kan få vårt plus nu!
  • Lola90

Byter BIM dag:) min ägglossning blev senare än vad appen talade om

1/9 - timal89, Esofe, Emmzi93, Dinofantast, Snöflingan28

2/9 - Mantan , FrunochMamman, puffen2009, MammaPolly, novemberregn

3/9 - Lilla Lina, Ardnas89, Piffan87, Pemsan

4/9 - kiwibear, ero13,

5/9 - Sirest01, Miichaella

6/9 - MaalinJ, månflicka, WanderChild

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18, Kstadtjej87, lw12, EnBlivandeWestring

8/9 - Kira16, Buffsie, Nr2år2019, Canama

9/9 - mumintroll, Periksson90, Kkm

10/9 - Anno89 , Carola18

11/9 - onlyme86, Linepj, smultronsmula

12/9 - KSRG8887, minimera

13/9 - Tessaloniki

15/9 - lyckligast80

16/9 - Lola90

17/9 - EmmalinneaS, korvstroganoff

18/9 - NiniBy, Missempi

21/9 - Ettlitetsyskon, Heilena, IBS, Sobika

23/9 - franksmatte

24/9 - Issari

25/9 - Skuggviol, Sariiparii , AliceJuni

27/9 - Amne18

28/9 - Honsomlängtar

29/9 - Bambinoo, Jagerika, JenniB

30/9 - Em0ma

PLUS-listan:

30/8 - H1ssa (BIM -4)

1/9 - Poison88 (BIM-3), jenniiifer95 (BIM-3)

2/9 - EnBlivandeWestring (BIM-5)

Svar på tråden Vi med Bim September 2018