• Esofe

Vi med Bim September 2018

Hoppar in i tråden och slänger in mig på bim listan då jag har försenad ägglossning idag!

BIM-lista:

1/9 - Periksson90, JenniB, timal89, Omstart2019, Esofe

2/9 - Mantan

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn, Piffan87

4/9 - kiwibear

5/9 - Sirest01

6/9 - MaalinJ

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18, Kstadtjej87

8/9 - Kira16

9/9 - mumintroll

10/9 - Anno89

11/9 - onlyme86

12/9 - KSRG8887, minimera

13/9 - Tessaloniki, Lola90

15/9 - lyckligast80

17/9 - EmmalinneaS, korvstroganoff

21/9 - Ettlitetsyskon

• Esofe

Har förhoppningsvis fått en nidblödning idag. Tror jag är på ÄL+4 eller +5. Har haft smått molvärk hela dagen, när jag kom hem torkade jag ljusrosa blod och kom några droppar i en binda. När jag torkade mig nästa gång var det ingenting. Molvärken ligger kvar. Åh vad jag hoppas!

• Esofe

BIM+5 här men ingen mens i sikte. Även negativa graviditetstest. Jag hade ÄL 17/8, en liten blödning (endast när jag torkade mig) ÄL+5 samt 6. Haft rikliga mjölkflytningar och återkommande molvärk sedan dess. Fått finnar på både bröst och i ansikte. Sen några dagar tillbaka har jag varit illamående varenda kväll när det är läggdags. Men ändå är testen blanka... :( i torsdags kunde jag nå min. Mycket mjuka livmodertapp utan problem då den låg väldigt lågt (nära slidan). Sedan dess har den åkt högre och högre upp så jag inte når den.. Låt denna ovisshet ta slut :(

• Esofe
    novemberregn skrev 2018-09-05 13:21:59 följande:

BIM + 3 / ÄL+15.

Fortfarande ingen mens i sikte och jag mår fortfarande illa till och från. Idag har jag också ingen molvärk utan en mer känsla över livmodern som om det drar lite. Känner igen känslan från när dottern låg i magen.

Mensen är aldrig sen, så varför visar inte tester något andra streck? :(

Har samma som dig, men är på BIM+6 :( som om inte väntan var jobbig nog..
Svar på tråden Vi med Bim September 2018