Inlägg från: Lindsey77 |Visa alla inlägg
  • Lindsey77

Vi med Bim September 2018

Solrosen29 skrev 2018-08-24 16:15:04 följande:

Har någon här provat dessa ?testa tidigt? gravtest?

Ska ni testa tidigare än bim? :)

Japp, har fått svagt positivt ÄL +8 med ett testa tidigt gravtest (vanligt var negativt). Det vanliga visade ÄL +11.
  • Lindsey77
    piffan87 skrev 2018-08-24 22:33:42 följande:

Det stämmer nog bra! Undra vilket som är bäst.. Detta test påvisar enbart dom 2 mest fertila dagarna, får hoppas att det räcker..

Har man en snabb stegring får man ändå aldrig blinkade gubbe. :) Kan få jättesvagt streck på LH test och positivt dagen efter. Jag går alltid från rund ring till fast gubbe (använder det testet där man även kan få blinkande gubbe).
  • Lindsey77
    Solrosen29 skrev 2018-08-23 21:48:04 följande:

Hej!

Hoppar in är, har BIM 7/9.

Någon får gärna lägga till mig i listan :)

Vi satsar på att försöka få en trea, känns såå mysigt men ändå lite läskigt att börja om. Barnen är 10 & 7.

Första försöket.

Vi försöker också börja om. :) Försöker med en femma. De andra barnen är 6, 10, 11,& 13. Dock går det lite trögt här (är 41 så åldern emot mig), har fått fyra tidiga missfall sen dec. Har försökt 1 år...

Lycka till!
  • Lindsey77

Nytt försöksår, nya tag. Nu har det gått ett år sen vi började försöka med vår sladdis. Har ju inte gått något vidare. Mellan dec-maj blev jag gravid 4 ggr, och alla ggr fick jag missfall i vecka 4+3. Det mest troliga är att jag har för gamla ägg, är 41 år. Men jag hoppas fortfarande på en lyckoträff. Nu har jag inte varit gravid på tre månader. Hoppet finns kvar.

Idag är jag på ÄL +4. Seeegt att vänta... BIM 4 september.

Någon mer än jag som är med i dessa BIM grupper månad efter månad?

• Lindsey77
    minimera skrev 2018-08-26 19:12:44 följande:

Har hållt mig lite borta från tråden ett tag då jag behövde lite distans till allt som har med graviditet och barn att göra, men nu känner jag mig redo att köra gärnet igen. Har börjat använda CB ägglossningstest och testat i fem dagar men fortfarande ingen blinkande figur. Enligt min app ska ägglossningen komma på onsdag. Hur många dagar innan själva ägglossningen kommer den blinkande figuren för er?

Jag går alltid från rund ring till glad gubbe direkt. Har en snabb LH ökning så jag ser aldrig den blinkande gubben.
Svar på tråden Vi med Bim September 2018