Laurenskan skrev 2018-09-09 11:03:02 följande:
Hoppas verkligen att vi får plus!! Jag kommer testa varje morgon tills jag får plus eller mens, känner mig lite knäpp men på ett bra sätt, är liksom på väldigt bra humör vilket är ovanligt så här en vecka före bim. Inbillar mig säkert, men jag är öm i nedre magen, och när jag sätter mig så ilar det till i underliv och ljumskar. Berätta gärna om du börjar känna något :)
Haha vad bra ändå, riktigt pepp hör jag! :) Jag är lite mer chill, jag vill inte stressa upp mig för mycket och inte heller bygga för höga förväntningar så därför låter jag bli. Händer det så händer det. Det är första riktiga ägglossningen jag haft efter p-pillerstopp i Maj. Så min kropp har precis hoppat igång igen, därav min lite laid-back attityd men hoppas såklart att det ska ha fungerat redan nu :) Det var då den värsta ägglossningen jag nånsin haft, innan jag började med p-piller så kände jag inte av dom. Men i Onsdags så mådde jag så dåligt hela dagen, ont i nedre delen av magen, illamående och bara allmänt off haha! Sorry för långt inlägg :)