Vi med Bim September 2018
Själv väntar jag på äl som beräknas komma den 6e nu sen åker jag till Danmark och blir förhoppningsvis gravid! Är 22 och ensamstående och det blir första barnet! :D
Själv väntar jag på äl som beräknas komma den 6e nu sen åker jag till Danmark och blir förhoppningsvis gravid! Är 22 och ensamstående och det blir första barnet! :D
Jag blir galen, ska enligt beräkning ha äl idag, ska till dk och inseminera mig så har testat sen den 2e sept men förstår inte mina test. Att alla är jag vet jag men de verkar bara bli svagare ju..
BIM 22/9, inseminerades igår så nu vänta 14 dagar på att se om det tog sig! ?
Någon som kanska kan lägga till mig i listan?
Försökt 3e gången nu.... kan någon lägga in mig på BIM 22/9?!?!
Inseminerades i Lördags kväll och väntar på att få testa men man blir ju galen här..
Vill ju tro att man känner av symptom direkt (försöker få 1a barnet) men har inga känningar mer än molvärk och extrem trötthet och då sviktar ju min tro om att det ska vara något där inne..
Vet ju att det är mycket tidigt men jag blir galen här hemma...!!
Har någon tips på att distrahera sig själv i väntan på att förhoppningsvis plussa.. Har BIM 22 och går galen här hemma..
Vet ju också att chansen att det tog sig är liten, men vill verkligen att det ska ha lyckats.. någon hör inne borde väl veta vad jag pratar om och kanske hjälpa ????
Har de senaste dagarna efter äl haft molande värk i magen men vet dock inte vad det kan vara heller..
Haha jag känner igen mig iallafall om det är till någon tröst! :P blir knäpp snart, vi har bim samma dag då! Jag tycker mig känna lite att det drar i magen på sidorna...känner du så? Men jag vet ju att det lika gärna kan vara inbillning...när hade du Äl?
Här är en till otålig som läser och läser och läser i väntan på att tiden ska gå fram till BIM 21/9. ÄL enligt NC den 7/9.
Vet inte riktigt vad man ska sysselsätta sig med under tiden för att inte försöka lägga all tid på att känna efter och analysera varje symptom ????
Fast egentligen borde vi kanske försöka njuta av dessa dagarna...? Ovissheten, hoppet som finns :)
Men jag vet precis vad ni menar, tur man inte är ensam iallafall! ;P började känna som att jag höll på att bli lite knäpp...