Vi med Bim September 2018
Har du haft några känningar nu dom senaste dagarna eller har du märkt något annat? :)
Har du haft några känningar nu dom senaste dagarna eller har du märkt något annat? :)
Haha förlåt, frågan var visst inte ställd till mig!
Även om jag vet att blödningar är vanliga tidigt i graviditeten, så är jag orolig över att det de senaste två timmarna varit rosa på pappret när jag torkat mig. Detta är dock dagen jag skulle haft mens så jag hoppas verkligen inte det är missfall på g, utan bara genombrottsblödning...
Även om jag vet att blödningar är vanliga tidigt i graviditeten, så är jag orolig över att det de senaste två timmarna varit rosa på pappret när jag torkat mig. Detta är dock dagen jag skulle haft mens så jag hoppas verkligen inte det är missfall på g, utan bara genombrottsblödning...
Plockar bort mig från pluslistan...
1/9 - timal89, Esofe, Emmzi93, Dinofantast, Snöflingan28
2/9 - Mantan , FrunochMamman, puffen2009, MammaPolly, novemberregn
3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, Piffan87, Pemsan
4/9 - kiwibear, ero13,
5/9 - Sirest01, Miichaella
6/9 - MaalinJ, månflicka, WanderChild
7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18, Kstadtjej87, lw12
8/9 - Kira16, EnBlivandeWestring, Buffsie, Nr2år2019, Canama
9/9 - mumintroll, Periksson90, Kkm
10/9 - Anno89 , Carola18
11/9 - onlyme86, Linepj, smultronsmula
12/9 - KSRG8887, minimera
13/9 - Tessaloniki, Lola90
15/9 - lyckligast80
17/9 - EmmalinneaS, korvstroganoff
18/9 - NiniBy, Missempi
21/9 - Ettlitetsyskon, Heilena, IBS, Sobika
23/9 - franksmatte
24/9 - Issari
25/9 - Skuggviol, Sariiparii
27/9 - Amne18
28/9 - Honsomlängtar
29/9 - Bambinoo, Jagerika, JenniB
30/9 - Em0ma
PLUS-listan:
30/8 - H1ssa (BIM -4)
1/9 - Poison88 (BIM-3), jenniiifer95 (BIM-3)
Lägger till mig i listan :)
Kan någon hjälpa mig tänka?
Enligt ÄL test var de ÄL 24-25 aug. De va alltså två sträck båda de dagarna. Vilken dag är jag på nu då? ÄL +8?
Skulle gissa på att du hade ÄL ca 27/8 då, så ÄL +7?
Fy så tråkigt lider med dig :( , är symptomen borta med? Eller har du testat igen och det varit negativt?
Vill inte ge onödigt hopp men det kan ju varit tvillingar så att en fortfarande är kvar.
Du funderar inte på att kontakta barnmorska? Allt kan ju fortfarande vara okej trots blödningarna med tanke på att dom inte var så långvariga? Är väl inte helt ovanligt att man kan få en lätt blödning vid bim ändå trots graviditet? Hoppas :)
Men du, du borde väl nog kunna förklara situationen och ändå få till ett VUL tidigare? Eller man kan inte se något alls just nu menar du? Håller verkligen tummarna för dig!!
Idag va testet negativt igen
Är det någon som ser något på det vita (tidiga) testet?
Vi håller tummarna, jag vågar inte fira än ;)
Det hade varit för bra för att vara sant om det faktiskt är positivt, eftersom sambon ville börja försöka skaffa barn två dagar innan ÄL nu i augusti, och vi hann ha sex två gånger. Nu på fredag har vi alltså haft bebisverkstaden igång i två veckor. Jag har varit nästan helt inställd på att det därför INTE skulle ta sig direkt.
Jag tar ett nytt test i helgen, så får vi se vad det säger. Men det bådar alltså gott ändå :D
Det är så kul att läsa om er som får era plus, och er som fortfarande har hoppet kvar. Själv vet jag inte i nuläget om jag vågar och orkar försöka mer efter missfallet. Känns som all glädje rann ur mig tillsammans med allt annat som kom ut.