Rakning - vaxning - laser permanent på underlivet
Hej!
Har rakat mig där nere och stör mig på att det sticks och kliar och funderar på om det finns några bättre alt så man slipper att det kliar och sticks direkt.
Hej!
Har rakat mig där nere och stör mig på att det sticks och kliar och funderar på om det finns några bättre alt så man slipper att det kliar och sticks direkt.
TS har frågor och funderingar rörande ämnet i rubriken på tråden, visa respekt såväl till TS som de som deltar seriöst i meningsutbytet.
Glöm inte att detta försiggår i Känsliga Rummet och här är det lite extra att tänka på. för den som händelsevis inte läst reglerna som kommer här ett utdrag
Känsliga Rummet/Anonyma diskussioner
Känsliga Rummet ska präglas av extra respekt för individen. Det här är platsen för tröst, råd och stöd så använd silkesvantar här. I Känsliga Rummet kan medlemmar vara anonyma, vilket är en förmån de ej bör missbruka. Anonyma övertramp bedömer vi i allmänhet hårdare. Vid en tillsägelse dras anonymfunktionen in 7 dagar och vid en varning i 1 månad. Trådar som postas i Känsliga Rummet ska ha någon form av personlig koppling. Etisk debatt kring t.ex. abort ska inte föras i Känsliga Rummet. Allmänna åsiktsdebatter hänvisas till annan plats. Off-topic är inte tillåtet.
Allmän debatt/Känsliga Rummet
I Känsliga Rummet finns en rubrik som heter Allmän debatt. Där kan känsliga ämnen utan personlig anknytning diskuteras. Det modereras på sedvanligt vis vilket innebär att anonyma övertramp bedöms hårdare. Tillsägelse leder till att förmånen att skriva anonymt försvinner under 7 dagar och vid en varning i 1 månader.