Inlägg från: Anonym (ET) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ET)

Rakning - vaxning - laser permanent på underlivet

Anonym (Kvinna 30 år) skrev 2018-08-04 12:12:24 följande:

Hej!

Har rakat mig där nere och stör mig på att det sticks och kliar och funderar på om det finns några bättre alt så man slipper att det kliar och sticks direkt.

Har du prövat att smörja in dig med ex. barnolja eller liknande direkt efter rakning
  • Anonym (ET)
    Anonym (Nina) skrev 2018-08-04 14:31:31 följande:
    Ser fortfarande löjligt ut.
    Det är som sagt subjektivt, vissa tycker som du andra tycker på annat sätt. TS tycker av någon anledning att det är att föredra och det ska respekteras. 
  • Anonym (ET)
    Anonym (Nina) skrev 2018-08-04 20:42:55 följande:
    Vadå överdrift?
    Får man inte ha egna åsikter eller?

JAG tycker att rakade kön påminner om barns underliv. Lika med oerhört, vansinnigt osexigt.
    Det är ju det som är så bra, att var och en är berättigad till sin åsikt. Var och en har också ett ansvar att respektera att andra kanske inte delar den uppfattning man själv har, olika människor kan ha olika infallsvinklar utan att det för den delen är fel.
  • Anonym (ET)

TS har frågor och funderingar rörande ämnet i rubriken på tråden, visa respekt såväl till TS som de som deltar seriöst i meningsutbytet.

Glöm inte att detta försiggår i Känsliga Rummet och här är det lite extra att tänka på. för den som händelsevis inte läst reglerna som kommer här ett utdrag

Känsliga Rummet/Anonyma diskussioner
    Känsliga Rummet ska präglas av extra respekt för individen. Det här är platsen för tröst, råd och stöd så använd silkesvantar här. I Känsliga Rummet kan medlemmar vara anonyma, vilket är en förmån de ej bör missbruka. Anonyma övertramp bedömer vi i allmänhet hårdare. Vid en tillsägelse dras anonymfunktionen in 7 dagar och vid en varning i 1 månad. Trådar som postas i Känsliga Rummet ska ha någon form av personlig koppling. Etisk debatt kring t.ex. abort ska inte föras i Känsliga Rummet. Allmänna åsiktsdebatter hänvisas till annan plats.  Off-topic är inte tillåtet.

Allmän debatt/Känsliga Rummet

I Känsliga Rummet finns en rubrik som heter Allmän debatt. Där kan känsliga ämnen utan personlig anknytning diskuteras. Det modereras på sedvanligt vis vilket innebär att anonyma övertramp bedöms hårdare. Tillsägelse leder till att förmånen att skriva anonymt försvinner under 7 dagar och vid en varning i 1 månader.

• Anonym (ET)
    Tom Araya skrev 2018-08-05 20:36:08 följande:
    Lägg bara ner! Ingen är intresserad av dina åsikter.
    Ta en titt på #47
  • Anonym (ET)
    Tom Araya skrev 2018-08-05 20:55:48 följande:
    Ja, precis. Alla mina inlägg har varit med respekt för TS och hennes fråga och de inlägg jag ifrågasatt har varit inlägg där TS och hennes fråga inte respekterats.

Frågor på det?
    Tycker tonen blivit lite väl hård, och det är onödigt då det inte gynnar någon.

Använd silkesvantar i stället för boxhandskar, jag gör ingen bedömning om rätt eller fel utan bara tonläget.
  • Anonym (ET)
    Anonym (Kvinna 30 år) skrev 2018-08-06 19:11:24 följande:
    Tack så mycket
    Glad
Svar på tråden Rakning - vaxning - laser permanent på underlivet