Kajsalannestad1 skrev 2018-08-20 17:25:25 följande:
Hej Nina :) tack för att du följer och hejar på oss!!
Jag har läst hela den tråden också och det är rätt roligt faktiskt för vi hade bestämt redan innan att hon skulle få heta Saga om det var en tjej.. och nu vet vi ju att det är en liten saga där inne så jag hoppas det går lika bra för vår saga som för det fick för den familjen!
Va roligt att du också har en liten där inne och jag hoppas att allt går bra för er!
Jag vill tacka alla för era tips på filmer, serier osv och jag kollar hela dagarna nu när jag är hemma :) jag varierar lite mellan soffan och sängen nu för att få miljöombyte och för att soffan blir för trång för att kunna ligga bredvid min man som för övrigt är helt fantastisk i detta! Han har varit en riktig klippa och förlorar inte hopper ens för en sekund.. jag är så tacksam för att jag har honom!!
Han tar hand om alla barnen när dom är här, handlar, diskar, lagar all mat och tar hand om ALLT så jag inte ska behöva resa mig i onödan.. utan honom hade detta inte gått..
Ni gör redan så mycket genom att bara finnas där och det är otroligt skönt att bara få skriva av sig ibland och få prata om allting med andra mammor liksom..
Ingen av mina vänner har barn egentligen. Så dom vet ju inte riktigt hur det är att gå igenom något sånt här.
Imorgon går vi in i vecka 20! Små steg framåt hela tiden..
Så jag ska på ett läkarbesök och kolla alla blodvärden och så och sen har vi rutin ultraljudet på torsdag och då har vi min gamla barnmorska som jag hade när jag va gravid med min som. Hon är verkligen helt fantastisk och såååå positiv trots allt det här! Hon tror på oss och Saga :)
Hoppas allt är bra med alla er!!
Härligt att höra.