Inlägg från: Farsta2014 |Visa alla inlägg
  • Farsta2014

Vattnet har gått. Är i vecka 18

Kämpa på. Det finns en chans! Det finns en jättelång gammal tråd om en tjej som hade jättelite fostervatten från ca v 18. Hon kämpade på och drack mycket vatten och bebisen höll sig kvar till mer än 30 veckor. Kommer inte ihåg exakt vilken vecka men det slutade bra.

• Farsta2014
    Kajsalannestad1 skrev 2018-08-16 09:55:24 följande:

Hej allihopa!! Här kommer en uppdatering: bebisen växer som den ska, den har lite vatten i magen nu (väldigt lite men ändå mätbart vilket är bra! Det är totalt 3 fickor med vatten på 1,3 1,3 och 1,5 cm. och vi väntar en liten tjej!! så nu hoppas vi att allt går vägen för oss och det är strikt sängläge som gäller framöver för min del.

Tack för uppdateringen! Gråter också en liten skvätt! Nu ser vi fram emot att det fortsätter gå bra! Kram
  • Farsta2014

Tack för att du delar med dig. Ja, dagarna måste bli långa för dig. Förstår att det måste vara hemskt med blodet också. Jag har blödit 2 ggr och det är ju ingenting mot varje dag.

Det blir inte så mycket filmer nuförtiden mest serier. Har du netflix? Jag såg en riktigt bra tjejfilm, snyftfilm, häromdagen. Fyren mellan haven. Den handlar visserligen om hur ett par kämpar för att få barn så tvekar lite om att tipsa om denna film här men med tanke på filmens handling gör jag det ändå. Alicia Wikander spelar en av huvdrollerna.

Jag tänker på det din läkare sagt att blödningarna inte gör något så även om det är tufft tänker jag att du får fortsätta upprepa för dig själv att blödningarna inte är ett problem. Det var bra nyheter i torsdags och det bästa du kan göra nu är att ta det lugnt och dricka vatten. Håll ut, snart har ni eran skatt hos er. Kram

• Farsta2014
    Kajsalannestad1 skrev 2018-08-24 14:33:01 följande:

Hon har sparkat på hårt hela dagen och jag kände att hon hickade ganska länge. Jag är helt säker på att det var hicka och det betyder ju att hon tränar sina lungor..

Åh, jag hoppas så att hon ska fortsätta att sparka och hicka. Heja Saga! Tack TS för att uppdaterar!
  • Farsta2014

Det var väldigt tråkigt att se detta i tråden idag. Tack igen för att du delat med dig.

Till Saga:

Du fanns redan innan du sett oss,

Vi visste att du var där,

Du visste att vi var här,

Du finns fortfarande,

Vi ser dig i våra minnen,

Du finns för alltid.

Svar på tråden Vattnet har gått. Är i vecka 18