Vattnet har gått. Är i vecka 18
Hoppas innerligt att det går bra med er lilla bebis och att det blir en lika fin solskenshistoria som lilla Saga som du läst om <3
Vi var med om liknande 2016 då vattnet gick MEN detta var pga av infektion, läkarna gjorde absolut inget för att hjälpa varken mig eller bebisen vid första kontroll och ens försöka få bukt på infektionen utan fick åka hem och bli sängliggandes. Fick jag gula flytningar eller feber skulle vi åka in direkt. Vi åkte in 2 dagar senare och då hade navelsträngen slitits av och vårt ville knyte var dött. Födde fram bebisen på sjukhustoaletten och blev sedan i tvingad att ta Cytotec vilket är en medicin jag är helt emot. Därefter blev det akut skrapning och en sjukhusvistelse där dom pumpade mig full med antibiotika.
Nu verkar det mycket mer lovande för er då du ej bär på en infektion och er bebis verkar stark där inne i magen! <3 hoppas innerligt oå en till solskenshistoria som gör att min lilla bebis får en typ av revansch genom att andra små klarar sig <3 stå på dig och var stark!
Jag håller alla mina tummar för att jag inte ska få någon infektion pch läkaren låter mig hållas och hoppas så länge det inte är farligt för mig men han är ju otroligt ärlig och realistisk och har ju förklarat att det är en VÄLDIGT liten chans att det går vägen.. vi kämpar på för allt i världen och hoppas och ber för vårt lilla mirakel!