Inlägg från: Anonym (Hemligheten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hemligheten)

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Jag har också fantiserat om att se min fru med en annnan man sedan flera år tillbaka. Jag har haft turen att få se henne suga av samma välutrustade man vid 3 olika tillfällen.

För mig var det underbart att få se henne njuta av en 22x18 cm kuk då hon älskar att suga.

Första gången var med ögonbindel mitt ute i en skog, har nog aldrig varit så nervös men samtidigt så kåt. Det är blandade känslor efteråt men kärleken till varandra efter ett sånt tillfälle går inte att beskriva. Jag har många gånger funderat över varför det är så upphetsande att både se och fantisera om sin fru med andra.

Kanske någon som har nått vettigt svar?

• Anonym (Hemligheten)

Hej, bumpar upp tråden igen för att kolla hur det har gått för er med era fantasier? Kommit till skott än?

Kanske finns andra med samma fantasier?

Är ett intressant ämne att diskutera oavsett om man är för eller mot

• Anonym (Hemligheten)
    Anonym (Mannen) skrev 2019-11-23 21:02:20 följande:

Nej, tyvärr är diskussionen inte påbörjad här hemma. Ibland, när hon är kåt så känns det som hon skulle kunna säga, att jag trodde aldrig du skulle fråga detta men ibland känns det som att om jag skulle säga att jag fantiserar om henne ha sex med andra så skulle hon ta illa upp. Svårt fall sa doktorn.

Vilket fall, jag väntar på rätt tillfälle att föra fram detta och kommer troligtvis att inrikta mig på en trekant med en extra man. Då är jag med för hennes säkerhet och trygghet och samtidigt så får hon kuk av en annan man. Blir en win-win för oss båda tänker jag.

Okej man får ta det sakta och försöka få dom att lyssna utan att döma en, vilket kan vara rätt svårt då det är väldigt tabu och dom tror inte vi älskar dom, samt det är väldigt lätt att dom går in i försvar och säger saker som gör att vi inte vågar ta upp det igen.

Vi har precis börjat prata om det igen hon är inte främmande för att blanda in en extra man då vi gjort det tre gånger tidigare men enbart avsugningar. Mitt problem är att det känns som jag alltid är drivande och att hon "ställer upp för min skull" men hon har sagt att så inte är fallet. Så det känns väldigt konstigt att ta upp det med henne, jag vill ju att vi ska vara på samma nivå och att hon också ska ta initiativ. Det är en svår situation man är i.

Hon har varit nöjd efter varje gång tidigare, och då har jag sagt att jag kommer inte ta upp det utan hon får ta upp det när hon är sugen men det händer aldrig, så efter ett par år är det jag som tar upp det igen. 3 gånger på 11 år så det är inte som jag tjatar eller pressar henne men gud vad jag önskar att hon skulle vara mer drivande. Har försökt se det från hennes sida också, det kanske inte är så lätt för henne att säga: älskling nu är jag sugen på en riktigt stor kuk. Vi får se hur allting går.

Lycka till
Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra