Fantasier om sin partner tillsammans med andra
Har också fantasier om att min fru har sex med andra. Dock inget jag vill diskutera via pm.
Har också fantasier om att min fru har sex med andra. Dock inget jag vill diskutera via pm.
Kul att veta att man inte är ensam om liknande fantasier! Jag är enormt sugen på att se min fru med en annan man - skulle gärna delta också men framförallt är det tanken på att sitta bredvid och se henne njuta som tänder mig. Helst oskyddat så att han fyller upp henne och det blir alldeles silkeslent när jag sen tränger in i henne efter han har kommit..
Tyvärr är det inte så sannolikt att hon någonsin kommer vara med på det, fast hon erkänt att hon fantiserat om trekant innan hon träffade mig. Själv har jag varot tredje mannen i trekanter vid flera tillfällen och det var hur bra som helst så jag vet att det kan funka.
Jag hade njutit mer av att se min fru med en annan man, än om min fru såg på mig när jag knullar en annan kvinna.
Hej, bumpar upp tråden igen för att kolla hur det har gått för er med era fantasier? Kommit till skott än?
Kanske finns andra med samma fantasier?
Är ett intressant ämne att diskutera oavsett om man är för eller mot
Nu skriver inte jag i egenskap av mannen med fantasin utan som frun som blivit tillfrågad:)
Jag kan tända på tanken att ha trekant tillsammans med min man,(där han deltar, inte bara tittar på)men det som sätter stopp är tankar som "varför vill han se mig med någon annan? Om han älskar mig borde han väl inte vilja se mig njuta av någon annans kuk?" Säger nu inte att ERA fruar tänker så!
jag skulle verkligen vilja uppfylla alla hans fantasier, och som sagt jag kan ju bli kåt av tanken...
(Personligen så skulle jag för allt i världen inte vilja se honom med en annan kvinna! )
Märker att han bearbetar mig dock;) nästan varje gång vi har sex så berättar han vad han skulle vilja se en annan man göra med mig.
Och måste ju erkänna att det inte låter alltför oangenämt...;)
Sorry om jag klampade in på era domäner här men kunde inte låta bli att vara med på ett litet hörn:)
Lycka till!
Jo, det är så han säger också, att han vill se min njutning, för att han älskar mig.
Men eftersom jag inte själv kan tänka så om honom så är det ju jättesvårt för mig att förstå...
Men vet att det här är hans absolut främsta fantasi, så om jag bara kan komma över mina egna hjärnspöken så kommer jag absolut ge honom det.
Men då vill jag som sagt att han själv också deltar.
Och skulle det bli lyckat, att det blir nånting vi båda vill uppleva igen, så kanske vi kan gå vidare till att han bara tittar på.
Men som någon skrev, det gäller att vi verkligen pratar igenom allt först, det är viktigt. Iaf för mig.