• Pelle241

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Hej

Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

Mvh Pälle

• Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra
  • Pelle241
    Anonym (Samma) skrev 2018-08-13 15:50:47 följande:

Har fantiserat om min partner med andra sen min första flickvän i tonåren. Har av nån anledning alltid lyckats få tag på väldigt lösa tjejer som varit runt väldigt mycket. Så tror jag börjat fantisera om sånt som jag är svartsjuk på som nån sort försvarsmekanism för att kunna hantera situationen. Samma tankar som får magen att vrida sig så man blir spyfärdig på dagtid gör mig hård som en sten nattid. Kan själv inte begripa mig på det.

Fantasierna har blivit mer och mer extrema med åren och ju lösare tjej ju grövre fantasier. Har ingen erfarenhet av att dela min partner än, men känner på mig det är oundvikligt. Min sambo hade som ultimatum när vi blev ihop att vi skulle ha öppet förhållande. Hitta en tjej är inte det lätt och det va bara att acceptera. Jag är hellre med och deltar eller tittar på än sitter och väntar hemma. 

Mina fantasier har jag också haft sedan mitt första förhållande. Intressant tanke att det är ett sätt att hantera svartsjuka. Inte omöjligt. För min del dök fantasin upp när jag och min första flickvän pratade om tidigare sexuella erfarenheter. Hon berättade om ett tillfälle när hon sugit av en kille. Jag hade vid det tillfället aldrig kommit i munnen på en tjej och det kändes så oerhört frustrerande att någon annan sprutat i munnen på ?min? tjej. Det var liksom svårt att hantera, väldigt frusterande och extremt upphetsande på samma gång. Jag tror det var första gången jag tänkte att jag VILL att precis det ska hända och att jag gillar tanken på att det också redan hänt
  • Pelle241
    Anonym (Här också!) skrev 2018-08-13 16:08:03 följande:

Jag kan ibland fantisera om att se min man njuta med en annan kvinna. Är lite tudelad där, vill men ändå inte... Vi har pratat lite löst om att gå till någon swingersklubb och testa... kanske partnerbyte kan vara något för oss. Min man vill dock hellre se mig med en annan kvinna (jag är bi) än en annan man.

Det är svårt att veta gränsen mellan vad som bör vara fantasi och vad som kan förverkligas.

Om vi håller oss till fantasin en stund. Måste ni ha ett partnerbyte eller skulle enbart han kunna ha sex med en annan kvinna, för din skull? Ock att du kanske bara tittar på?

För min del skulle jag kunna nöja mig med att enbart titta på, eller få se bilder, eller kanske bara få höra henne berätta om det. ( Egentligen finns det massor av saker jag skulle vilja prova men att bara titta på känns väldigt upphetsande)
  • Pelle241
    Anonym (Hemligheten) skrev 2018-08-13 17:47:51 följande:

Jag har också fantiserat om att se min fru med en annnan man sedan flera år tillbaka. Jag har haft turen att få se henne suga av samma välutrustade man vid 3 olika tillfällen.

För mig var det underbart att få se henne njuta av en 22x18 cm kuk då hon älskar att suga.

Första gången var med ögonbindel mitt ute i en skog, har nog aldrig varit så nervös men samtidigt så kåt. Det är blandade känslor efteråt men kärleken till varandra efter ett sånt tillfälle går inte att beskriva. Jag har många gånger funderat över varför det är så upphetsande att både se och fantisera om sin fru med andra.

Kanske någon som har nått vettigt svar?

Jag har inget vettigt svar men det låter väldigt upphetsande det du berättar om. Jag skulle gärna se min fru göra precis det.

Hur fick ni kontakt med den här mannen? Och var det från början överenskommet att det handlade om en avsugning och med dig som åskådare?
  • Pelle241
    Anonym (Här också!) skrev 2018-08-13 23:07:29 följande:

Om vi skulle hålla oss till själva fantasin är jag inte med och deltar, utan är bara observatör. I fantasin är han inte nödvändigtvis heller medveten om min närvaro, utan jag kommer på honom/smyger på honom när han är med en annan.

Om jag ska analysera det hela handlar det nog mycket om att jag älskar att se min man njuta utan att jag har ett finger med i spelet. Fantiserar om att jag kommer på honom med att runka. Eller att han kommer hem efter att ha knullat en annan kvinna och jag får känna smaken av henne på hans kuk...

Det här låter spännande! Tänder du mer på det om han gör det utan din tillåtelse?

Jag fantiserar också ibland om att min fru kommer hem nyknullad med spår av kroppsvätskor på sig och inte låtsas om någonting...
  • Pelle241

Jag lyfter tråden

Någon som vill dela med sig av lite tankar och fantasier? Skriv gärna här eller skicka ett meddelande

• Pelle241

Inga erfarenheter tyvärr. Lite skojande, lite fantasier som förspel, lite medveten uppvisning på en strand, lite lätt tänjande på gränser men inga konkreta erfarenheter.

Något erfarenheter själv?

• Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 21:23:41 följande:

Hmm med flickvänner?

Ja precis. Jag har haft liknande fantasier om flera flickvänner, inklusive min fru
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 21:36:27 följande:

Med ett ex ja, dock inte nuvarande tjej.

Jag vet inte eller kan inte förklara varför jag alltid dragits till eller gillat tanken

Samma här. För min del föddes fantasin, eller så upptäckte jag den bara, när min första flickvän berättade (av någon anledning) om första gången hon sög av en kille och hur hon överraskades av att det kom så mycket sperma. Den inre bilden gjorde mig väldigt avundsjuk och kåt. Att någon annan hade kommit i munnen på ?min? tjej
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 21:51:55 följande:

Joo precis man kanske blir uppeldad när de berättar om sådana historier? Avundsjuka är ett bra ord. Är du äldre nu och träffar du någon som delar detta eller vice versa?

Äldre än jag var då men ordet ?äldre? känner jag mig inte helt bekväm med när jag är marginellt närmare 40 än 30

Jag och min fru har inte gjort mer än skojat lite på det här området
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 22:23:52 följande:

Hehe okej menade inget illa :) finns mycket som triggar en när de berättar

Ingen fara :)

Vad har du själv för tankar om sånt här?
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 22:36:03 följande:

Egentligen bara positiva. Min nuvarande flickvän är rätt blyg men vi har diskuterat hur det skulle vara att ha en kille till.

Mycket av dessa tankar startade och skenade lite då en god vän tydligt sa att han tände på min flickvän. Det var jobbig för han att berätta men man blev väldigt nyfiken. Har småprovat liknande scenario med äldre flickvän

Och din flickvän vet om vad din kompis är sugen på? Gillar hon det?

Och gillar du tanken på att de två har sex?
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 22:47:09 följande:

Ja jo vi har talat om det men mest skämtsamt. Hur skulle ditt drömscenario se ut?

Att jag får se på när hon suger av en annan kille. Hon står på knä framför, helt naken, och suger tills killen kommer i hennes mun. Han kommer väldigt snabbt och ger henne en stor sats som hon får kämpa lite med

Ditt drömscenario?
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 23:06:47 följande:

Hmm kanske någon riktigt vild efterfest där allt kan hända... Helst i någon snygg utstyrsel? Är det konstigt att önska en bekant istället för främmande haha?

Typ som mitt scenario då, fast med lite folk i rummet som hejar på?

Och att hon suger din kompis?

Jag brukar inte tänka så mycket på vem hon har sex med. I mina fantasier är det oftast en anonym främling men visst har jag någon gång funderat på vilka i min bekantskapsktets jag skulle lunna tänka mig att hon hade sex med
  • Pelle241

Hej

En bumpning av tråden: Är det någon som fantiserar om sin partner tillsammans med andra eller har liknande fantasier, och vill skriva av sig lite. Skicka gärna ett pm

• Pelle241
    villhatrekant skrev 2019-05-30 14:06:35 följande:

Kul att veta att man inte är ensam om liknande fantasier! Jag är enormt sugen på att se min fru med en annan man - skulle gärna delta också men framförallt är det tanken på att sitta bredvid och se henne njuta som tänder mig. Helst oskyddat så att han fyller upp henne och det blir alldeles silkeslent när jag sen tränger in i henne efter han har kommit..

Tyvärr är det inte så sannolikt att hon någonsin kommer vara med på det, fast hon erkänt att hon fantiserat om trekant innan hon träffade mig. Själv har jag varot tredje mannen i trekanter vid flera tillfällen och det var hur bra som helst så jag vet att det kan funka.

Jag förstår din fantasi till 100% För mig är det också främst att se på eller passivt vara med som tänder mig mest

Jag skickar dig ett pm
  • Pelle241

Om jag ska ge mig på att svara på frågorna så blir det så här:

"

Ursäkta att jag frågar, men ni som fantiserar om sånt här känner ni ingen svartsjuka eller går ni igång på känslan av svartsjuka

"

Jo, det finns nog ett element av svartsjuka i det. Samtidigt är det nog en del av det jag tänder på. Svårt att säga faktiskt.

"

Stämmer den här funderingen in på dig? : Om din fru har sex med en annan man precis innan dig, så skulle det kännas avslappnande eftersom det krävs mindre av dig prestationsmässigt? Då har han redan gjort "grovjobbet" och du behöver inte hålla igen utan kan bara njuta av sex med henne utan krav på uthållighet?

"

Nej, så har jag aldtig tänkt faktiskt.

"

Skulle du även gå igång på dig med andra, och hon tittar på och kanske hjälper till att ge dig njutning?

Hon i din position så att säga. Hon som tittar på när en annan kvinna kanske rider dig, och blir uppfylld av dig. Du får vila en stund utan att tvätta dig och sedan omgång två med din fru? Är även det något som du hade gillat? isåfall mer eller mindre än henne med annan man?

"

Ja, absolut. Det hade jag absolut gillat! Dock marginellt mindre än att hon skulle ha sex med någon annan man

• Pelle241
    Anonym (3kantpåslutet) skrev 2019-05-30 20:32:31 följande:

Jag fantiserar om trekanter med en partner och tänder otroligt mycket på det. Det som är märkligt är att det bara sker i slutet av mina förhållanden. Jag har fortfarande känslor men tänder inte så mycket på dom längre. Det är alltid jag, en superhet tjej till och min partner.

Där låter det ju mer som om du kanske mest är sugen på en ny tjej?
  • Pelle241
    Anonym (3kantpåslutet) skrev 2019-05-31 23:13:29 följande:

Det kanske man skulle kunna tro. Jag är hetero och kvinna så det stämmer inte. Tänder mer på tanken att se honom ha sex med någon annan. Lite som porrfilm live. Klart är att det är så varje gång som jag börjar tappa känslor för någon.

Okej då är jag med. Du har i så fall samma fantasi som jag fast från ett kvinnligt perspektiv
Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra