Inlägg från: Anders 386 |Visa alla inlägg
  • Anders 386

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Samma fantasier ligger ständigt i mitt huvud. Men för mig handlar det om att vara med, inte att hon ska vara ensam med andra. Fantasin har väl kommit o gått under många år - men först senare år som jag känner att jag skulle klara av det utan att svartsjukan skulle vara övermäktig. Jag har bara antytt mina fantasier för min fru, inte riktigt berättat i klarspråk. När jag är själv och runkar är det till 100% till fantasin att jag ser på när en annan man knullar min fru. Finns ett visst mått av bisexualitet i fantasierna också. Finns på BC och har kommit i kontakt med män som är intresserade - men OBS jag har spelat med helt öppna kort - alla vet att jag inte har min fru med på banan.

Jag tror inte hon skulle gå med på det - men det beror på att hon har komplex för sin kropp eftersom hon är ganska tjock och vi är ganska gamla. Som närmast har vi haft sex med varandra i samma rum som ett annat par - men jag har nästan aldrig sett henne så aktiv som just då. Skrattande

När vi har sex leker jag ofta med en dildo i henne och fantiserar samtidigt..  Och när vi knullar fantiserar jag om att en annan man ser på - en man som nyss varit där innan mig, eller väntar på sin tur. Glad

Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra