Inlägg från: Anonym (Reodål) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reodål)

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Tror jag varit nyfiken & intresserad av dylikt genom alla mina förhållanden.

Har alltid lyft frågan på ett eller annat sätt till mina flickvänner men på ett vänligt och värdigt sätt. Vid mitt första seriösa förhållande var vi då båda 18-19 år och hon var snyggare än fasen vet vad... tyvärr vart det inget men hon var aldrig emot frågan utan mer generad när vi pratade om det. Tyvärr har det stannat som en fantasi i mina senare förhållanden med men det är otroligt tändande att höra vänner kunna uttrycka åsikter om sin flickväns läckerhet och att dem ser bra ut

• Anonym (Reodål)

Har du själv erfarenheter?

• Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 21:16:11 följande:

Inga erfarenheter tyvärr. Lite skojande, lite fantasier som förspel, lite medveten uppvisning på en strand, lite lätt tänjande på gränser men inga konkreta erfarenheter.

Något erfarenheter själv?

Hmm med flickvänner?
  • Anonym (Reodål)

Inga erfarenheter tyvärr. Lite skojande, lite fantasier som förspel, lite medveten uppvisning på en strand, lite lätt tänjande på gränser men inga konkreta erfarenheter.

Hmm med flickvänner?
  • Anonym (Reodål)

Hmm med flickvänner?
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 21:32:19 följande:

Ja precis. Jag har haft liknande fantasier om flera flickvänner, inklusive min fru

Med ett ex ja, dock inte nuvarande tjej.

Jag vet inte eller kan inte förklara varför jag alltid dragits till eller gillat tanken
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 21:48:32 följande:

Samma här. För min del föddes fantasin, eller så upptäckte jag den bara, när min första flickvän berättade (av någon anledning) om första gången hon sög av en kille och hur hon överraskades av att det kom så mycket sperma. Den inre bilden gjorde mig väldigt avundsjuk och kåt. Att någon annan hade kommit i munnen på ?min? tjej

Joo precis man kanske blir uppeldad när de berättar om sådana historier? Avundsjuka är ett bra ord. Är du äldre nu och träffar du någon som delar detta eller vice versa?
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 22:15:18 följande:

Äldre än jag var då men ordet ?äldre? känner jag mig inte helt bekväm med när jag är marginellt närmare 40 än 30

Jag och min fru har inte gjort mer än skojat lite på det här området

Hehe okej menade inget illa :) finns mycket som triggar en när de berättar
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 22:30:43 följande:

Ingen fara :)

Vad har du själv för tankar om sånt här?

Egentligen bara positiva. Min nuvarande flickvän är rätt blyg men vi har diskuterat hur det skulle vara att ha en kille till.

Mycket av dessa tankar startade och skenade lite då en god vän tydligt sa att han tände på min flickvän. Det var jobbig för han att berätta men man blev väldigt nyfiken. Har småprovat liknande scenario med äldre flickvän
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 22:43:03 följande:

Och din flickvän vet om vad din kompis är sugen på? Gillar hon det?

Och gillar du tanken på att de två har sex?

Ja jo vi har talat om det men mest skämtsamt. Hur skulle ditt drömscenario se ut?
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 23:02:40 följande:

Att jag får se på när hon suger av en annan kille. Hon står på knä framför, helt naken, och suger tills killen kommer i hennes mun. Han kommer väldigt snabbt och ger henne en stor sats som hon får kämpa lite med

Ditt drömscenario?

Hmm kanske någon riktigt vild efterfest där allt kan hända... Helst i någon snygg utstyrsel? Är det konstigt att önska en bekant istället för främmande haha?
Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra