Anonym (E) skrev 2019-11-24 10:41:00 följande:
Jo, det är så han säger också, att han vill se min njutning, för att han älskar mig.
Men eftersom jag inte själv kan tänka så om honom så är det ju jättesvårt för mig att förstå...
Men vet att det här är hans absolut främsta fantasi, så om jag bara kan komma över mina egna hjärnspöken så kommer jag absolut ge honom det.
Men då vill jag som sagt att han själv också deltar.
Och skulle det bli lyckat, att det blir nånting vi båda vill uppleva igen, så kanske vi kan gå vidare till att han bara tittar på.
Men som någon skrev, det gäller att vi verkligen pratar igenom allt först, det är viktigt. Iaf för mig.
Jag förstår att det är svårt när du själv inte kan sätta dig in i hur han känner. Jag kan bara förklara hur jag upplever det och som jag gissar han också gör. Vi män är väldigt visuella och är man kär i sin partner finns ingenting som är mer sexigt än att se henne naken och upphetsad. För mig kan det vara lika upphetsande som att själv bli smekt och kysst av henne. Jag vet att hon inte längre får samma pirr i magen av att vara med mig som i början, som hon själv sagt det är alltid spännande i början, och jag skulle vilja se henne så upphetsad igen. Att se henne njuta och bli upphetsad av en annan vore som att återuppväcka den hon var när vi först träffades fast med skillnaden att det bara skulle vara sexuellt - vi har ett så stabilt och säkert förhållande att jag inte oroar mig för att hon skulle bli förälskad i den andre. Sen är det också så att när vi har sex så har jag svårt att fokusera enbart på hennes njutning, min egen njutning blir nästan som en distraktion. Så att se henne njuta med en annan vore ett sätt att kunna riktigt uppleva hennes njutning fullt ut. Därmed inte sagt att jag bara vill vara passiv åskådare, tanken är att jag är med och deltar men rent praktiskt tror jag det blir mest att jag och den andre mannen turas om att göra det skönt för henne. Skicka gärna om om du vill veta mer hur jag tänker, skulle gärna höra en kvinnas perspektiv på det här.