Jag mår bra men periodvis mått mindre bra och 5 års försök tar på än. Har lyckats bli gravid fast det har slutat mf. Vilket varit fruktansvärt både fysiskt och mentalt. Har inga barn än och längtar så och vill inte ge upp. Idag fick jag mail från Marina som tyckte att jag skulle göra ännu ett nytt försök och prova akupunktur och skulle inte det fungera så mena hon att ÄD kunde vara ett alternativ. Jag hade en del frågor och ifrågasatte en del saker som verkade rörigt. Hon har ännu inte svarat fast det är viktigt så jag vet hur jag ska göra. Idag bestämde jag mig för att kolla omdöme om Ivf Riga då jag börjar känna att de inte bryr sig mer än att få in pengar. Hitta din recension som jag kände igen mig i. Ännu en gång tack för att du dela för det finns säkert fler som känner igen sig. Ang. Koordinatorna så är de trevliga sålänge man inte ifrågesätter något. Jag är inte så bra på att skriva därför tacksam att du fick fram och skrev det du skrev om Ivf Riga. Min erfarenhet om Dr. Sokolova är bemötande trevligt sålänge man inte ställer frågor. Upplever som det bokas in många patienter men att det inte hinns med, oftast har jag fått sitta och vänta 30 - 50 minuter på att få komma in trots jag bokat tid och ivf Riga ger sina råd och plan medans Dr. Sokolova ger sina råd och sin plan vilket skiljer sig åt. Kram