Enw skrev 2018-08-21 19:28:59 följande:
Hej!
Jag plussade på bim -1 i fredags och bör också ha BF nånstans mellan 29/4 och 1/5. Jag har kört NC (som säger 1/5) men när jag fyller i mina cykeluppgifter i preggappen så får jag i slutet på april. Ska bli spännande att se vad bm säger.
Hur känns det för dig? Jag har inga riktiga symtom än så känns väldigt overkligt.. Jag har inte heller bokat tid hos någon MVC..
Jag är 26 år, gift, och bor i Stockholm :) Detta är min första graviditet.
Stort grattis!! :)
Haha precis dom mig då! Preglife säger 29/4 och NC säger 1/5!! Jag litar dock mer på NC tror jag i och med att den hittar ägglossningen och utgår från den.
Jag har bokat tid nu hos BM. Inskrivning den 6 sept, sen ultraljudet den 26 okt. Dock har jag ringt och bokat ett privat ultraljud i v 8 i och med att fostret dog i v 7 förra gången men det upptäcktes ju först i v 12. Vill därför se om hjärtat slår eller ej redan då.
Jag har mild mensvärk i magen/svanken till och från samt svullen ibland, det kommer och går. Annars känner jag inga andra symptom ännu. Förra gången kom illamåendet i v 6-7.. mådde illa på eftermiddagarna, men inga kräkningar som tur är. Får hoppas de inte blir värre denna gång.
Jag tror nog att du får symptom snart, de är ju olika för alla när det börjar. Gick det snabbt för er att bli gravida?