• Jackie24

Tjejer som gillar dubbelmackor vilket är skönast?

Anonym (knulldocka) skrev 2018-08-27 23:22:06 följande:

Tror ärligt talat inte att det finns någon kvinna som tycker det är skönt. Möjligen den mentala upplevelsen och att bli åtrådd och tagen av två män som hon är attraherad av. Men att bli penetrerad i båda hålen samtidigt känns ungefär som att väggen emellan slidan och analen försvinner. Som att sätta sig på en brödkavel ungefär...not so nice!!! Sensationen försvinner totalt och det gör mer ont än skönt. Tror inte på allt du ser i porren!

Har gjort DP med flera olika kvinnor, och även DVP med 2 av dem, och de tycker det är grymt skönt. Båda varianterna uppskattas, de är sköna på olika sätt enligt utsago.

Men upplevelsen är ju såklart olika för olika kvinnor, men bara för att du tycker det känns obekvämt betyder det inte att alla andra uppfattar det så.

Nån av tjejerna i paren vi träffar för sex ser dubbelmacka som höjdpunkten vid träffarna, och skulle bli besviken om det inte blev någon.
  • Jackie24
    Anonym (Kim) skrev 2018-09-09 11:20:25 följande:

Och vad tror du statistiskt är skönast för en kvinna? DP eller DVP?

Ingen aning, är ju högst individuellt från kvinna till kvinna, och storlek/form på kukarna spelar också roll.

Men om jag går gissa så vanlig DP.
  • Jackie24
    Anonym (Vanligt var det) skrev 2018-09-10 01:16:20 följande:

Haha.. "vanlig". En del kommer inte i närheten. Jag kan fantisera om DP, men jag har bara haft en kille som varit intresserad av att stoppa den där bak, o det var ingen lätt manöver. Snacka om att röven går i baklås. O sen skulle man dessutom riskera att sabba sin relation genom att dra dit en annan kille också. Vilket spektakel. Det hade ju varit om man var singel o hade två KKs då. Med väldigt små snoppar...

Med vanlig menade jag en i varje hål (min uppfattning är att det är vanligare än 2 i samma), inte att det var speciellt vanligt förekommande.

Funkar inte med för små kukar, kan vara lite trixigt att få in hela, så medellånga bör de vara åtminstone för att det ska funka.
  • Jackie24
    Anonym (Kim) skrev 2018-09-10 20:01:53 följande:

Om en tjej gillar analsex gillar hon dp med automatik då?

Behöver inte vara så, men de flesta som gillar analsex lär ju ha provat att ha en dildo fram samtidigt.

Sen är det ett stort steg att faktiskt ha sex med två killar samtidigt, många är inte intresserade av det även om de gillar att köra DP med dildo.

Men jag tror de flesta tjejer som gillar analsex även kan uppskatta att ha något i fittan samtidigt. Alla jag har haft analsex med har gillat det i vart fall.
Svar på tråden Tjejer som gillar dubbelmackor vilket är skönast?