Krävande bebis - så trött!
Hej.
Har en liten flicka på 8 veckor som ..tar orken ifrån mig. Andra barnet ....skriker mkt. På dagarna och kvällarna. Alltså sånt där skrik som bli röd , spänna sig, 100% skrik. Sover bara på mig eller i sjal. Vagnen går inte...går upp som hon ska och ammar kanske va 3 timme.
Börjar bli riktigt deppig. Skäms för det men så är det. Det är så himla svårt att förklara hur jag har det o när jag nu ska få ner mina känslor i skrift känns det som bagatell. Men jag kan alltså inte på en HEL dag läggs ifrån mig henne...det är många timmar dagtid. Så lägg på gallskrik (då menar jag gallskrik) ofta den tid hon e vaken... Hon sover i sjal. Uppåt 3 h FM o lika mkt på em....vilket är skönt när jag hämtar lillebror men all vakentid däremellan är det inte muntert...
Hon tar inte napp. Vagnen ratsr hon för att sova i dag som natt.
Man funderar ju på kolik. O har tänkt om jag ska testa akupunktur..men det är asdyrt...o behövs flera ggr.
Är hon mjölkallergiker? Har inte utslag men kan ej bajsa själv. Vi måste använda pysventil varje dag för att få ut gas och det andra kommer ut då också.
Funderar på mjölkfri ersättning...
Ja jag har många funderingar men hittar liksom ingen lösning..
Det här med att hon sällan är nöjd, (kanske 40 min per dag utspritt ) gör att jag inte känner så stark kärlek till henne. Skäms Oerhört att erkänna detta....men så är det :(
Känner mig låst o att gå ut på stan är inte att tänka på.
Är det någon som också haft en sån Här bebis? Alltså riktigt jäkla missnöjd bebis . O vad har ni för råd eller pepp eller vad som?
Allt gott/mrs Malmö