Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Utnyttjad?

Du blev våldtagen. Hon hade sex med dig medan du sov/var medvetslös och det är fullkomligt oacceptabelt. Säg upp all kontakt med den människan. 

Dock fortsatte du ha frivilligt sex med henne så du har ändå varit otrogen och ett svin. Det är du skyldig din fru att berätta så att hon får välja om hon vill leva med en sådan människa. 

• Anonym (-)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 12:47:17 följande:
    Anonym (-) skrev 2018-09-03 12:23:48 följande:

Du blev våldtagen. Hon hade sex med dig medan du sov/var medvetslös och det är fullkomligt oacceptabelt. Säg upp all kontakt med den människan. 

Dock fortsatte du ha frivilligt sex med henne så du har ändå varit otrogen och ett svin. Det är du skyldig din fru att berätta så att hon får välja om hon vill leva med en sådan människa. 

Nej alltså jag ser mig inte som ett offer på det sättet. Jag är arg över att hon inte bad om samtycke, framförallt eftersom jag har sambo och är vän med hennes man. Sen tror jag bara en kille kan förstå fullt ut hur svårt det är att avbryta sexet. Ur flera aspekter. Det sitter en snygg tjej och rider dig och det är skönt som fan. Det djuriska kickar in. Vanligtvis går det bra att ducka sexuella inviter men alla killar som dömer mig, sätter er in i situationen. Sen kände jag mig lite pressad att fortsätta också efter som hon bara flinade som om att jag inte var man nog om jag bangade. Sen tror jag aldrig att min sambo skulle tro mig om jag berättade vad som hände. Så om jag kom eller inte spelar ingen roll i det anseendet även om jag önskat att jag gjort det.
    Du är ett offer på det sättet att du blivit våldtagen och det är hemskt och fel på alla möjliga sätt. Däremot betyder inte det att du saknar ansvar för att NÄR du hade möjlighet till samtycke gav du det och fortsatte frivilligt ha sex med henne. Du har valt att vara otrogen och svika din fru. Skrämmande att du tror att vara en man och "djurisk" är giltiga bortförklaringar till otrohet. Klarar du inte av att kontrollera dig själv och är "djurisk" bör du nog inte vara i ett förhållande över huvud taget. 

Säg upp kontakten med det sjuka vidriga paret, sluta dricka och berätta allt för din fru och be om förlåtelse. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Upp) skrev 2018-09-04 06:51:39 följande:

Jag förstår faktiskt inte hur vissa här inne tänker! TS har blivit våldtagen. Punkt.

Det spelar ingen roll om han var full. Det spelar ingen roll att han inte avbröt. Det hade inte heller spelat någon roll om han hade gått runt i sexiga kläder hela kvällen och gett kvinnan inviter.

Kvinnan hade sex med honom utan hans medgivande. Det är våldtäkt! Så sluta komma dragandes med att han var otrogen. Det är något slags uråldrig kvinnosyn som avrättar en våldtagen kvinna för att hon haft utomäktenskapligt sex, inget som hör hemma i Sverige på 2000-talet.

Ja först blev ts våldtagen. Sedan fortsatte han genom att välja ha fortsatt frivilligt sex och var därmed otrogen. Han är självklart inte ansvarig eller otrogen för vad som skedde innan han valde att ha frivilligt sex. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Upp) skrev 2018-09-04 13:25:10 följande:
    Ställer du samma krav på en kvinna som blir våldtagen? Att när hon vaknar upp mitt i en våldtäkt, nyvaken, berusad och chockad, då ska hon skrika eller springa därifrån inom några sekunder för annars är hon otrogen mot sin man.

Vet du hur människor som utsätts för brott reagerar? Det finns tre alternativ, fly, kämpa eller frysa. Faktum är att majoriteten fryser, dvs kroppen stänger av och du kan inte röra dig. Inte anklagar vi bankkassörskan för att frivilligt ge bort pengarna när hon är hotad med skjutvapen och paralyserad tittar på när rånarna plockar åt sig pengarna. Det är samma sak för ts, han är ett brottsoffer som frusit och nu anklagar sig själv för att han inte gjorde motstånd.
    Jag skulle reagera likadant om en tjej vaknade av att någon kille hade sex med henne medan hon hade en pojkvän och valde att fortsätta ha sex med honom i flera minuter för att hon var kåt, det kändes skönt och killen var så himla snygg ja. Dock har jag aldrig hört ett kvinnligt våldtäktsoffer snacka om hur skön våldtäkten var eller hur snygg våldtäktsmannen var heller. Känna sig sviken av sin kropp som blir våt(eller får orgasm) mot ens vilja medan man hatar vad som sker, ja. Gilla våldtäkten, tycka det är skönt och tända på våldtäktsmannen, nej. 

Ts frös inte av chock eller rädsla. Han hade frivilligt sex med någon för att han var kåt, tyckte det var skönt och tyckte kvinnan var snygg. Det är en mils skillnad på dom sakerna. 

Han verkar inte ens vara traumatiserad av själva våldtäktsdelen utan bara orolig över hur hans flickvän ska reagera över sexet. 
  • Anonym (-)
    Bjoer skrev 2018-09-04 13:43:05 följande:
    Det är nog få män som bör vara i ett förhållande isf. Jag har inte varit otrogen men jag förstår PRECIS vad han pratar om. Hade jag hamnat i hans situation vet jag inte alls hur jag hade reagerat.
    Dom flesta män har inga problem att kontrollera sig själva och är långt mer utvecklade än sina "djuriska instinkter". Ja du kanske är likadan som ts men svärta inte ner hela manliga släktet för att må bättre över dig själv. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-04 19:09:14 följande:
    Återigen kan du inte bara erkänna att du är kvinna. Låt mig upplysa dig.

En normal man med normal sexualdrift har svårt att tacka nej till sex om kvinnan (eller människan som vill ligga) är attraktiv. Är man singel = 100% chans att en sån man tackar ja till sex då det är typ det bästa som kan hända en random kille som inte är uppväxt på playboy mansion.

Om denna kille är i ett förhållande är det rätt drygt om en dynghet brud vill ligga, älskar man sin partner så gör man vad man kan för att undvika ett snedsteg, det finns säkert många som älskar sin partner som ändå trillar dit, det är mkt som spelar in. Har man nyss legat med sin partner (eller onanerat) sjunker risken, är du berusad, eller kåt eller både och stiger risken att du går hem med den svinsnygga tjejen. Har du ett dåligt sexliv och din partner tidigare varit otrogen spelar det såklart också in.

I mitt fall så har jag i 8 års tid aldrig varit otrogen trots att jag ganska ofta får inviter på krogen om jag går ut. Min sambo har varit otrogen en gång för 5 år sen. Vi har ett okej sexliv men lite slentrian är det allt. Jag var riktigt full. Jag vaknar upp av att en snygg sexig tjej rider mig.

Trodde först att jag drömde.

Dom killar som lyckas göra en manöver och avbryta ett sånt tillfälle tror jag inte är många. Förutsatt att du har en normal sexualdrift och inte är asexuell etc.

Det är inget försvar. Jag vill inte ha nåt medlidande jag bara säger att så funkar vi män (de flesta).

Rätta mig om jag har fel. Och då menar jag att killar ska rätta mig, för även om ni tjejer tror att era män inte är som jag så be en snygg tjej (snyggare än dig) ragga på din man vid rätt tillfälle och se vad som händer. Om ni vågar. Det kan bli ett litet uppvaknande.

Kmr förövrigt bestämma mig inom kort hurvida jag ska göra med allt det här.

Tack alla ni som givit kloka svar.
    Wow du lyckades sjunka lägre. Grattis. Förhoppningsvis ser din tjej igenom vilket svin hon blivit ihop med och dumpar dig. Så kan du få uppleva alla dina djuriska drömmar. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Våldtäkt) skrev 2018-09-04 17:17:16 följande:
    Man behöver inte vara traumatiserad av en våldtäkt. Det finns många olika anledningar till att inte avbryta. Det är dessutom väldigt vanligt att personer som blir utsatta för övergrepp använder olika sätt att förklara och förstå situationen inför sig själv och inför andra som också tjänar till att hålla sin egen person intakt rent psykologiskt. Och det är vanligt att kvinnor tex blir våta under en våldtäkt, därför att kroppen fungerar så. Av förklarliga skäl är det inte socialt accepterat att prata om.

Män som kvinnor kan också välja att delta/ inte avbryta en pågående våldtäkt för att skydda sig själva på olika sätt. Det är inte ovanligt. Och det är inte enbart för att man fryser av chock eller rädsla utan kan också vara för att man redan är i en utsatt situation och inte vill göra sig obekväm/stöta sig med en vän. Det är ju tex extremt vanligt att de som blir utsatta lägger skuld på sig själva för att de hamnat i den situationen. Speciellt när det är en nära vän eller partner som begår övergreppet.
    Det är inte ett dugg vanligt att sitta och snacka om hur mycket man njöt av våldtäkten, vilken jäkla dröm det var eller hur snygg våldtäktsmannen var. Och ja jag vet att det inte är ovanligt att bli våt eller få orgasm, det var ju jag som skrev det ffs läs vad du kommenterar. Men människor som blir våta eller får orgasm ligger inte och njuter och tänker hur fantastiskt det är och hur snygg mannen som våldtar dom är. Deras kropp förråder dom och dom hatar vad som händer, deras kropp reagerar enbart utan deras vilja på stimuli. 

Jämför inte det med en man som frivilligt har sex med en kvinna han tänder på där han njuter och vill ha sex. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Våldtäkt) skrev 2018-09-04 17:17:16 följande:
    Man behöver inte vara traumatiserad av en våldtäkt. Det finns många olika anledningar till att inte avbryta. Det är dessutom väldigt vanligt att personer som blir utsatta för övergrepp använder olika sätt att förklara och förstå situationen inför sig själv och inför andra som också tjänar till att hålla sin egen person intakt rent psykologiskt. Och det är vanligt att kvinnor tex blir våta under en våldtäkt, därför att kroppen fungerar så. Av förklarliga skäl är det inte socialt accepterat att prata om.

Män som kvinnor kan också välja att delta/ inte avbryta en pågående våldtäkt för att skydda sig själva på olika sätt. Det är inte ovanligt. Och det är inte enbart för att man fryser av chock eller rädsla utan kan också vara för att man redan är i en utsatt situation och inte vill göra sig obekväm/stöta sig med en vän. Det är ju tex extremt vanligt att de som blir utsatta lägger skuld på sig själva för att de hamnat i den situationen. Speciellt när det är en nära vän eller partner som begår övergreppet.
    Det är inte ett dugg vanligt att sitta och snacka om hur mycket man njöt av våldtäkten, vilken jäkla dröm det var eller hur snygg våldtäktsmannen var. Och ja jag vet att det inte är ovanligt att bli våt eller få orgasm, det var ju jag som skrev det ffs läs vad du kommenterar. Men människor som blir våta eller får orgasm ligger inte och njuter och tänker hur fantastiskt det är och hur snygg mannen som våldtar dom är. Deras kropp förråder dom och dom hatar vad som händer, deras kropp reagerar enbart utan deras vilja på stimuli. 

Jämför inte det med en man som frivilligt har sex med en kvinna han tänder på där han njuter och vill ha sex. 
  • Anonym (-)
    Anonym (JAPP) skrev 2018-09-04 19:16:48 följande:
    Ja, varför drack du så mycket och varför hade du så korta utmanande shorts och om du inte hade haft den där sista knappen uppknäppt på skjortan så hade detta aldrig hänt. Var det rent ut sagt så att det egentligen var detta du hoppades skulle hända, visst var det så...
    Ja förutom att han är lite delad över otroheten verkar det vara något ts ville och tyckte om så. Och även otroheten är han delad över, ja menar det är ju supersvårt att inte vara otrogen och han har redan utfört den stora bedriften att inte vara otrogen i åtta hela år trots alla snygga babes, sexet har varit lite slentrianmässigt och hans flickvän har ju också varit otrogen så i worst case scenario är dom iallafall "kvitt" nu. 

Ofattbart att folk tycker synd om ts.
  • Anonym (-)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-04 20:03:10 följande:
    Bryr mig föga om vad du tycker om mig. Du verkar bitter. Vet inte varför jag ens brydde mig att upplysa dig om att jag faktiskt tillhör majoriteten män. Majoriteten män är inte skapta för monogami från början utan något som man får kämpa med till och från. Bara en idiot skulle förneka en sån sak. Om man är otrogen eller ej har med omständigheter att göra. Jag skulle förmodligen klarat mig livet ut om jag inte först blivit våldtagen.
    Du kan intala dig själv om att din sviniga personlighet har att göra med att du är som alla andra män hur mycket du vill det kommer inte bli sant för det. Du kan inte skylla dina personliga brister och sviniga moral på ditt kön. 

Känner du dig inte "skapt" för monogami bör du hålla dig borta från förhållanden eller gå med i ett öppet sådant. Eller åtminstone berätta för din blinda tjej att du inte är skapt för monogami, varit otrogen, tycker det är supersvårt att vara trogen och har svårt att kontrollera dig själv så att hon själv får bestämma om hon vill vara med en sådan människa. 
Svar på tråden Utnyttjad?