Inlägg från: Aurora Borrealis |Visa alla inlägg
  • Aurora Borrealis

Utnyttjad?

Om du inte inser det själv så är det nu du ska sluta dricka alkohol. Du blir t o m våldtagen när du druckit dig så redlös att du inte vet vad som händer och sker. Inte första gången det spårat ut på fyllan? Försök vara nykter f o m nu.

• Aurora Borrealis
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 21:32:46 följande:

1 Vi kan ju direkt konstatera att du är tjej och därav ditt resonemang. Alla män men någorlunda normal testosteronnivå vet vad jag menar.

2. Jag säger inte att det är okej bara för det. Det är klart jag fattar att det var fel. Jag vill ju ligga med en sexig tjej när jag ser en (det vore hyckleri att säga annat) men jag har alltid hållt mig. Flera gånger har jag lämnat krogen när jag fått inviter för att inte ta snedsteg på fyllan. Har aldrig någonsin varit otrogen. Så jag tycker att det här var något förmildrande omständigheter. Men jag vet att det var fel.

3. Ni som verkar tro att jag har problem med spriten, vad grundar ni det på? Däckade kanske är fel ordval men jag gick å la mig för jag var trött och full. Får aldrig minnesluckor eller gör bort mig på fyllan annars. Dricker sällan då jag elittränat mycket.

Jag grundar det på att du inte skulle hamnat i situationen alls om du hade varit nykter. Du skulle vaknat när någon kom in i sovrummet, stängde dörren, förde ljud i rummet eller vidrört dig INNAN du hamnat i situationen och avbrutit då innan sex. Och jag grundar alkoholen på att det inte ska ske igen vid nästa fest. Det skulle inte skett alls om du varit nykter, tänker jag.
Svar på tråden Utnyttjad?