Inlägg från: Nattapatta |Visa alla inlägg
  • Nattapatta

Utnyttjad?

Men vadå?? Ska man gå på en fest med sina "vänner" så tror man väl att man kan gå och lägga sig utan att bli våldtagen eller?

Man jobbar för att tjejer ska få klä sig hur man vill. Tex en tjej ska få ha kort kjol utan att det betyder knulla mig.

Och i den är saken så ska man inte få vara på festen för att han kan bli våldtagen???

• Nattapatta

Jag skulle ge dig råd såhär!

Berätta för din fru om att du blev våltagen av din väns fru och att du mår piss över händelsen. Och det är så ovanligt att en man blir utsatt. Att det till och med inte låter trovärdigt

Jag skulle sen ringa upp din vän när din fru är med och berätta att det inte är okej någonstans. Att visst kan dom ha ett öppet förhållande och att dom frågat dig (som.han sa att de tänkte) men att då hade ditt svar vart NEJ.

Sen skulle jag berätta för din vän att detta är en våldtäkt och att dom kanske ska prata sinsemellan om deras öppna relation. Deras öppna relation får ju inte skada en annan människa eller relation.

• Nattapatta
    Anonym (Rationell) skrev 2018-09-04 01:56:31 följande:

Det skulle du inte sagt till en kvinna va?

Våldtäkt är våldäkt oavsätt kön!!!

Bara för att han är fysiskt starkare än henne så är han inte utsatt då eller?

Jag kan säga att man inte är i sitt sinnesfulla bruk när man är med om en våldtäkt.

En tjej skulle kanske sluta göra motstånd för att få det överstökat.

Medan han fick att det måste presteras så att de blir överstökat
Svar på tråden Utnyttjad?