Inlägg från: Lånehajen |Visa alla inlägg
  • Lånehajen

Utnyttjad?

Klart du har varit otrogen med tanke på att du inte avbröt. Möjligen kan man kanske argumentera att det är något förmildrande omständigheter med tanke på hur det gick till men det är fortfarande otrohet.

• Lånehajen
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-02 22:06:40 följande:
    Ja det köper jag men vad gör jag då?
    Med din fru eller med situationen i stort?
    Vad gäller henne så måste du göra vad du själv känner är bäst. Väga in faktorer som hur mycket ärlighet betyder i ert förhållande, om du kan leva med det på ditt samvete, vad du tror händer om det kommer fram osv. Är svårt för andra att veta.

Jag vet inte hur man skulle se på situationen rent juridiskt om du gjorde en anmälan. Hon har uppenbarligen gjort fel från början som påbörjat samlag med dig när du legat däckad men frågan är väl hur ditt agerande när du vaknade skulle spela in. Känner du att det är något du mår dåligt av eller inte ville göra? Eller är det mer ånger över vad du gjort gentemot din fru?

Tyvärr får du väl räkna in henne i den ekvationen också då jag förmodar att det skulle komma fram att du varit otrogen om du gjorde en anmälan.
  • Lånehajen
    Anonym (Rationell) skrev 2018-09-04 01:56:31 följande:
    Det skulle du inte sagt till en kvinna va?
    Jo det skulle jag ha gjort om hon vaknat till och fortsatt ha sex med mannen av samma anledningar som TS, dvs att "det var jävligt skönt", "han var ganska snygg dessutom" och "man är ju inte mer än bara kvinna med sina djuriska instinkter". Att han inledningsvis blivit utsatt för ett övergrepp har ingenting att göra med att han sedermera fritt väljer att fortsätta ha sex med en annan kvinna för att han njuter av det och tänder på henne. Då är man otrogen och det spelar ingen roll om det är en man eller kvinna.

Om du läst mina övriga inlägg i tråden hade du dessutom sett att jag också skrivit att det var helt fel av kvinnan och nämnt möjligheten att göra en anmälan om han upplever att han mår dåligt av det som inträffat. 
Svar på tråden Utnyttjad?