Utnyttjad?
En normal man med normal sexualdrift har svårt att tacka nej till sex om kvinnan (eller människan som vill ligga) är attraktiv. Är man singel = 100% chans att en sån man tackar ja till sex då det är typ det bästa som kan hända en random kille som inte är uppväxt på playboy mansion.
Om denna kille är i ett förhållande är det rätt drygt om en dynghet brud vill ligga, älskar man sin partner så gör man vad man kan för att undvika ett snedsteg, det finns säkert många som älskar sin partner som ändå trillar dit, det är mkt som spelar in. Har man nyss legat med sin partner (eller onanerat) sjunker risken, är du berusad, eller kåt eller både och stiger risken att du går hem med den svinsnygga tjejen. Har du ett dåligt sexliv och din partner tidigare varit otrogen spelar det såklart också in.
I mitt fall så har jag i 8 års tid aldrig varit otrogen trots att jag ganska ofta får inviter på krogen om jag går ut. Min sambo har varit otrogen en gång för 5 år sen. Vi har ett okej sexliv men lite slentrian är det allt. Jag var riktigt full. Jag vaknar upp av att en snygg sexig tjej rider mig.
Trodde först att jag drömde.
Dom killar som lyckas göra en manöver och avbryta ett sånt tillfälle tror jag inte är många. Förutsatt att du har en normal sexualdrift och inte är asexuell etc.
Det är inget försvar. Jag vill inte ha nåt medlidande jag bara säger att så funkar vi män (de flesta).
Rätta mig om jag har fel. Och då menar jag att killar ska rätta mig, för även om ni tjejer tror att era män inte är som jag så be en snygg tjej (snyggare än dig) ragga på din man vid rätt tillfälle och se vad som händer. Om ni vågar. Det kan bli ett litet uppvaknande.
Kmr förövrigt bestämma mig inom kort hurvida jag ska göra med allt det här.
Tack alla ni som givit kloka svar.
Med sådana vänner som dig behöver man inga ovänner...!