Utnyttjad?
Jag förstår dig faktiskt TS.
Full och trött, jag hade själv vaknat helt omtöcknad och sedan inse att en kvinna rider mig. Jo, jag blir ofta hård när jag sover och det är oftast välkommet att känna en hand eller fitta omsluta och krama den.
Och du känner igen kvinnan, det är ingen främling. Alla begär att du ska blixtsnabbt reagera på situationen när man mest känner sig som en klubbad säl med stånd. Att då göra en fullständig analys med en attraktiv kvinna på toppen. Inte så enkelt, det händer mycket annat samtidigt i sängen.
Du kommer få svårt att få din sambo att tro dig och ni kommer få det svårt att umgås ihop med de andra. Ta ett snack med din kompis (eller om det är en fd polare nu, spelar ingen roll) och säg att det var trevligt men inte funkar när du har en relation.
Din sambo däremot, ja det kan bli en dealbreaker, fundera över den. Det var inte ditt initiativ, du "borde" ha avbrutit men till skillnad från 99,9% så kunde du inte se situationen komma eller avvärja den. När började tex din otrohet? När hon gled ner över dig, när du vaknade eller när du fattade att det var skönt, eller när ni avslutade?
Lås dörren nästa gång. Gör du inte det så har du ett mycket större ansvar än denna gången. Du får en allvarligt menad varning.