Inlägg från: Anonym (MeToo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MeToo)

Utnyttjad?

Nja det vet i fan om jag tror på den här historien.

Snarare så visste du att hans fru fick knulla andra och du tog chansen. Sen skriver du här för att se om andra tror på din rövarhistoria.

Sen bara som en slump så förlät du din frus knull för 5 år sen?!

Och sen blev du så skärrad att du råkade komma i henne?

Lägg ner grabben. Om ett år går du garanterat på samma kräftskiva igen utan tjej.   hahaha

• Anonym (MeToo)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-05 12:17:36 följande:
    Nej, i min värld kan och får inte det hända...Dels otrohet mot sin partner. Men den saken får man reda ut själv...Men med sin kompis fru/flickvän...Nä fy f-n. (Och inbilla inte mig att man är så väck att hjärnan slutat fungera, då är man medvetslös).
    Håller med till 100%

Jag har däckat många gånger men då är man ju så full att man skulle inte få upp den om så livet hängde på det.

Sen när TS vaknade så var han så omtöcknad att han lät det fortsätta EFTER hennes orgams?!?

Ni som tror på det här, SKOJAR ni eller??? NEJ han var inte våldtagen och JA, han var otrogen.

Snälla admin skicka denna tönttråden till sandlådan... Kräks

• Anonym (MeToo)
    Anonym (Lina) skrev 2018-09-06 18:15:23 följande:
    Håller med! Att han blev våldtagen är hans fel!
    Någonsin hört talas om en tjej som vaknade av att en kille knullade (våldtog) henne så hon blev så skärrad att hon fick en orgasm??   Obestämd
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-06 19:55:05 följande:

Blir helt klart intressant att se om hon förlåter mig så som jag förlät henne förut...

Och där kom sanning fram. Du ska se ifall hon förlåter dig som du förlät henne.

En hämndaktion helt enkelt!?!

Menar du att du förlät henne för att hon blev våldtagen eller för att hon frivilligt knullade en annan kille?

Hur ska du ha det? Var du utnyttjad eller utnyttjade du situationen? För nog fan visste du att dom hade öppet förhållande...  
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Lina) skrev 2018-09-06 21:34:19 följande:
    Ja. Varför hon är så hård och dömmande mot dig är nog pga ditt kön.
    Hej Lina. Om du läst mina andra inlägg hade du kunnat läsa dig till att jag är man.

Just att jag är man gör att jag vet lite mer om hur relationen mellan hjärnan och penisen fungerar.

Och jag tycker det är märkligt att denna stackars utnyttnade man fick orgasm, EFTER tjejjen hade kommit.

Snacka om att vara bra i sängen när man kan ge ett ONS en orgams i sömnen. Drömmer

Something is rotten in the state of Denmark...

• Anonym (MeToo)
    molly50 skrev 2018-09-07 16:29:26 följande:
    Men av det du skriver nu att döma så undrar jag om du verkligen blev utnyttjad eller om du var otrogen?
    På något sätt visste jag att du också skulle läsa mellan raderna och se det dom flesta ignorerar.  Flört

Nu skriver jag med annat nic men vi har ofta samma åsikt (och tråkigt förflutet) som gjort oss lite mer...lyhörda... SkålGlad

• Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 20:12:51 följande:
    Jotack. I början var det ett jävla liv vi bråkade en del och det kändes som hon dolde nåt.

Long story short: i stridens hetta erkände hon tillslut att hon hade varit otrogen en gång till för drygt ett år sen. Vi har gjort slut nu tror jag.

Min vän och sambo har bett om ursäkt också och mutar mig med presenter. När dom fick höra att vi gjort slut så blev dom chokade men när jag sa att det var nog lika bra för vårt förhållande var nog dött oavsett så skämtade dom om att då kan jag ju höra av mig om jag vill bli ?omhändertagen?.
    Våldtäktsofferet går alltså tillbaka till förövaren för mer sex?

I rest my case...
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 20:39:09 följande:
    Sa jag att jag skulle gå tillbaka?
    Nä förlåt! Du satt inlåst på en toalett med ett rakblad i handed för du är fortfarande så traumatiserad av våldtäkten du blev utsatt för...

• Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 20:53:45 följande:
    Det är intressant, ditt hat. Har du själv blivit bedragen? Du skriver alltid som att du tror att jag är ute efter medlidande. I vilket av mina inlägg tolkade du det så?

Har du nånsin haft sex med en sjukt het kvinna eller får du bara bottenskrap?

Och en bonusfråga såhär i valtider, vilket parti röstade du på?
    1 - Jag har blivit bedragen men troligvis bedragit mer själv i mitt "gamla" liv

2 - Svar ja! Både sjukt heta kvinnor och bottenskrap SkålCool

3 - Du menar röstade jag rött, SD eller blått? Givetvis röstade jag Sverige vänligt...

Alltså jag har inget hat i mig. Jag blir faktiskt mest trött på alla feminister som gjort dig till ett våldtäktsoffer.

Jag har varit otrogen mycket i mitt liv och jag kan till om med påstå (på skoj) att jag också nästan blivit våldtagen men givetvis visste jag vad jag gjorde och hade alla chanser att gå...

Angående sjukt heta kvinnor så av dom ca 50 kvinnor jag legat med så är min "nya" fru den hetaste av dom alla. Solig
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 22:53:38 följande:
    Haha roliga svar. Men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig så hårt?
    Jag hade en gång en lärare som sa att det spelar ingen roll hur mycket bus ni gjort, så länge ni kan stå för det och konsekvenserna av det.

Nu blir det här lite konstigt men jag hade respekterat dina inlägg mera om du hållt dig till att du blev lite utnyttjad först. MEN så fort du upptäckte vad som faktistk hände erkänna att du i princip utnyttjade situationen till din fördel (läs orgasm).

Men andra ord, jag tror inte så mycket på det här men våldtäkt som en del var inne på.

Ja, hade du genast kastat av henne, men nu var det ju inte så. Det var det jag retade mig på...  Flört
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Jahadu) skrev 2018-09-10 23:55:08 följande:
    Härligt att höra att du röstar blått! 

Nice try... Tungan ute
  • Anonym (MeToo)
    Jackie24 skrev 2018-09-11 14:58:03 följande:
    Dock verkar inte ts ha resonerat så i detta fallet, men som sagt, tror de flesta killar hade gjort likadant faktiskt.

Nja, nu kan ju jag bara tala om mig själv men jag hade avbrutit!

I mitt gamla liv hade jag garanterat gjort som TS men inte mot min "nya" fru. Vi har varit tillsammans i 6 år nu och jag är helt nöjd med att veta att hon är den sista kvinnan jag någonsin kommer att kyssa eller ligga med.

Så hade det drabbat mig så hade jag blivit as förbannad på både kvinnan och hennes man.

Dock har jag svårt att tro att jag skulle kunna få stånd efter jag däckat men jag kanske är unik... Obestämd

• Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-11 20:06:34 följande:
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-11 17:52:02 följande:

Nja, nu kan ju jag bara tala om mig själv men jag hade avbrutit!

I mitt gamla liv hade jag garanterat gjort som TS men inte mot min "nya" fru. Vi har varit tillsammans i 6 år nu och jag är helt nöjd med att veta att hon är den sista kvinnan jag någonsin kommer att kyssa eller ligga med.

Så hade det drabbat mig så hade jag blivit as förbannad på både kvinnan och hennes man.

Dock har jag svårt att tro att jag skulle kunna få stånd efter jag däckat men jag kanske är unik...

Det är nog väldigt individuellt. Har hört bådeoch ibland kan jag få svårare att komma full men aldrig mer än så. Sen är det ju mentalt hur upphettsad man är. Min sambo (snart fd) är kanske en 7a om man nu omoget ska ranka, helt okej med små fina bröst. Men när hon är en 9a plus har stora bröst så blev det lätt att komma trots fyllan. Hon var dessutom trång och när hon kom blev det ännu skönare. Jag kanske borde ta tillfället att vara med på deras trekant trots allt?
    Hahahaha go for it!

Du är väl singel nu så intet att tveka på!  SkålSkrattande

Omoget eller inte men alla räknar nog i sitt huvud. Min ex fru var en 6:a så jag förstår din frestelse.

Min nya en 10:a så jag vore dum i huvudet om jag vänstrade... Solig

Svar på tråden Utnyttjad?