Inlägg från: Mella-Bella |Visa alla inlägg
  • Mella-Bella

Utnyttjad?

Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 22:53:38 följande:

Haha roliga svar. Men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig så hårt?

"men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig..." betyder det att du anser att du också varit otrogen?
  • Mella-Bella
    Jackie24 skrev 2018-09-11 14:02:04 följande:

En annan aspekt av det är att om mannen avbryter och anklagar kvinnan, men hon sen helt enkelt vänder på det och anklagar killen för våldtäkt, och gråter lite och visar upp blåmärket hon fick på knät när hon blev avkastad, då är det högst troligt mannen som åker dit.

Och då kan det vara bättre att köpa linan ut så att kvinnan blir nöjd, istället för att riskera att bli dömd för våldtäkt.

Isåfall behövde TS tänka ut hela denna möjliga händelsekedja när han vaknade upp till detta, för att ärligt kunna ange det som skäl till flickvännen att han inte avbröt. Men så verkar inte vara fallet, han skrivet ju att det han tänkte på var att dwt var skönt som fan och att hon var en 9 poängare
  • Mella-Bella
    Jackie24 skrev 2018-09-11 14:58:03 följande:

Det var mer en allmän reflektion om hur man som kille kan reagera när man hamnar i den situationen.

Att det är skönt är svårt att komma ifrån, även om det är ofrivilligt, (för män alltså, har man stånd och en kvinna rider en så är det skönt helt enkelt) och hur hon såg ut är ju mer ett konstaterande. Blir ju inte mindre övergrepp för att hon var snygg.

Dock verkar inte ts ha resonerat så i detta fallet, men som sagt, tror de flesta killar hade gjort likadant faktiskt.

Självklart var det hon gjorde ett övergrepp. Men jag tolkade ditt inlägg som en tanke om att han inte avbröt för att han tänkte att annars kan de sluta med att han blir dömd våldtäktsman. Därför nämnde jag att det han faktiskt skrivit är. att han tänkte att hon var snygg och qtt det var skönt. Jag har aldrig menat att hennes snygghetsyr om det var ett övövergrepp eller inte.
  • Mella-Bella
    Jackie24 skrev 2018-09-11 14:58:03 följande:

Det var mer en allmän reflektion om hur man som kille kan reagera när man hamnar i den situationen.

Att det är skönt är svårt att komma ifrån, även om det är ofrivilligt, (för män alltså, har man stånd och en kvinna rider en så är det skönt helt enkelt) och hur hon såg ut är ju mer ett konstaterande. Blir ju inte mindre övergrepp för att hon var snygg.

Dock verkar inte ts ha resonerat så i detta fallet, men som sagt, tror de flesta killar hade gjort likadant faktiskt.

Mella-Bella skrev 2018-09-11 15:16:55 följande:

Självklart var det hon gjorde ett övergrepp. Men jag tolkade ditt inlägg som en tanke om att han inte avbröt för att han tänkte att annars kan de sluta med att han blir dömd våldtäktsman. Därför nämnde jag att det han faktiskt skrivit är. att han tänkte att hon var snygg och qtt det var skönt. Jag har aldrig menat att hennes snygghetsyr om det var ett övövergrepp eller inte.

Alltsp jag menade att det verkar inte troligt att en rädsla för att bli åtalad var skälet qtt han inte avbröt.

Men nu förstår jag att ditt inlägg Ante nödvändigtvis avsåg TS situation.

Ursäkta arg gubbe i förra iinlägget det var inte meningen.
Svar på tråden Utnyttjad?