Inlägg från: Anonym (Hård när jag sover) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hård när jag sover)

Utnyttjad?

Anonym (Lisen) skrev 2018-09-11 16:15:40 följande:

Det är en sak jag inte riktigt fattar. Hon måste ju ha ?bökat? ett tag innan hon satt sig på honom och fick in den. Jag trodde att det va svårt för killar att få upp den om man är jättegullig.

Hon borde som sagt böka omkring ett tag, få av sig sina trosor, få av honom täcket, få av hans kalsonger, få den att bli såpass hård såå den går in? Sög? Detta borde ha tagit en stund så varför vaknade du inte förrän hon redan satt och red. Jag tycker att det låter lite märkligt.. och sen ett sprut på det? Jag trodde heller inte att det va så lätt för en kille att spruta när man är jättegullig. Du har slagit hål på typ alla fördomar jag har haft om fulla killar och sex.

Tänk om du har gjort henne med barn?

Det skulle då ha funkat på jag ! Nio av tio gånger jag vaknar så är jag hård ! Även om jag festat och är full . Är du våt skälv så behöver du bara styra in den glida ner efter den. Han behöver inte alls nån uppmuntran för det ska funka. Du behöver ju bara dra linigen på kalsongerna under pungen så är det ju klart. I alla fall i mitt fall
  • Anonym (Hård när jag sover)
    Anonym (Lisen) skrev 2018-09-12 09:47:59 följande:

Haha, du beskrev det så detaljerat så jag såg en film inne i huvudet :)))

Man vill ju inte missa dom sköna detaljerna nu va ju inte han vaken men när ett våt kön glider ner sakta första gången efter ens hårda lem är ju det bland de skönaste som finns!! å känna hur du kommer hela vägen ner efter den innan du stönar till hoppas filmen blev lite bättre nu
Svar på tråden Utnyttjad?