Inlägg från: Anonym (Hygglo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hygglo)

Utnyttjad?

Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 20:40:06 följande:

Okej det är blir bara sjukare om det är nån som bryr sig. Jag hade bestämt mig att ikväll berätta för min sambo, jag pendlar så jag har 45min i bil hem från jobbet. Då i bilen så ringer min polare (hans fru som satt på mig), jag låter det ringa ut men tänker sen att lika bra ta tjuren i hornen, hans fru har ju bergis berättat för honom och nu har jag en vän mindre. Så jag kör av på en rastplats å ringer upp. Hans säger nästan direkt efter lite kallprat ?hade du kul på kräftisen då?? Jo det var väl trevligt sa jag trevande. ? och var det trevligt att knulla min fru?? Jag blev tyst. Fick tillslut fram ett ?alltså...? då börjar den jäveln asgarva. Sen säger han att dom har ett öppet förhållande. Dom får ligga med främling per kvartal och helst ska det va trekant. Dom hade tänkt fråga mig om trekant men han deckade ju och Madde hade gjort slag i saken själv. Jag slängde på luren. Han ringe upp men jag svarade inte. VAD ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I??? Funderar fortfarande på att berätta för min sambo som snart kommer hem från sitt träningspass...

Du borde nog berätta för sambon för det kan ju verka till slut som du var med på det.

Väldigt fult gjort.
  • Anonym (Hygglo)

Att han (ts) druckit är helt irrelevant.

Förstår inte vad det är för dumt argument.

• Anonym (Hygglo)

Det som gör det knepigt är att du inte valde situationen. Lite som att du blev "hijacked" och sen följde med en sväng frivilligt...

• Anonym (Hygglo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-06 19:55:05 följande:

Jag berättade för min sambo igår. Hon blev så klart arg. Jag hymlade inte utan sa som det var att jag vaknade med henne över mig. Att jag gjorde ett tafatt försök att fråga vad fan hon höll på med men fullföljde att ha sex tills vi båda kom.

Berättade även om mina vänner som planerat trekanten.

Hon drog iväg till sin vänninna nu för att prata ut. Blir helt klart intressant att se om hon förlåter mig så som jag förlät henne förut...

Hoppas det går bra för dig då du aldrig haft någon intention att göra detta...och att din sambo förstår det
  • Anonym (Hygglo)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-06 20:20:30 följande:

Och där kom sanning fram. Du ska se ifall hon förlåter dig som du förlät henne.

En hämndaktion helt enkelt!?!

Menar du att du förlät henne för att hon blev våldtagen eller för att hon frivilligt knullade en annan kille?

Hur ska du ha det? Var du utnyttjad eller utnyttjade du situationen? För nog fan visste du att dom hade öppet förhållande...  

Tycker du är lite väl hård mot ts. Han har aldrig varit otrogen och vaknar med en kvinna på sig.

Tror hans sätt att uttrycka sig retar dig. I vilket fall finns det ingen anledning att ljuga eller mörka något här då vi inte känner killen...

Du menar att han skulle lätta sitt samvete för en grupp okända ...hmmm
  • Anonym (Hygglo)
    Anonym (Lisen) skrev 2018-09-11 16:17:40 följande:

Men gud! Jättefull!! Inte jättegullig!!

Sabla telefon!!

Hahaha
Svar på tråden Utnyttjad?