Utnyttjad?
Okej det är blir bara sjukare om det är nån som bryr sig. Jag hade bestämt mig att ikväll berätta för min sambo, jag pendlar så jag har 45min i bil hem från jobbet. Då i bilen så ringer min polare (hans fru som satt på mig), jag låter det ringa ut men tänker sen att lika bra ta tjuren i hornen, hans fru har ju bergis berättat för honom och nu har jag en vän mindre. Så jag kör av på en rastplats å ringer upp. Hans säger nästan direkt efter lite kallprat ?hade du kul på kräftisen då?? Jo det var väl trevligt sa jag trevande. ? och var det trevligt att knulla min fru?? Jag blev tyst. Fick tillslut fram ett ?alltså...? då börjar den jäveln asgarva. Sen säger han att dom har ett öppet förhållande. Dom får ligga med främling per kvartal och helst ska det va trekant. Dom hade tänkt fråga mig om trekant men han deckade ju och Madde hade gjort slag i saken själv. Jag slängde på luren. Han ringe upp men jag svarade inte. VAD ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I??? Funderar fortfarande på att berätta för min sambo som snart kommer hem från sitt träningspass...
Väldigt fult gjort.