• molly50

Utnyttjad?

Anonym (Oskar) skrev 2018-09-02 21:48:58 följande:

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

Jag tycker absolut att det verkar som att du har blivit utnyttjad.
    Och du borde berätta det för din sambo och säga som det är.
    Och anmäla den här kvinnan.
    Det spelar ingen roll att de har ett öppet förhållande och planerade att ha en trekant med dig.
    De skulle ha frågat dig först! Alla inblandade måste vara med på det. 
    Även om de har ett öppet förhållande så innebär ju inte det att de får skada andra människor och deras förhållanden för det.
    Men,på samma gång så reagerar jag på att du inte avslutade det hela på en gång utan valde att fortsätta med motiveringen att du är en kille med djuriska instinkter och att hon var snygg. Och att det var skönt som fan.
    Det fråntar inte kvinnan ansvaret. Hon har gjort helt fel.
    Men du verkar ju ändå ha njutit av det och verkar tveka på om du ska berätta för din sambo,vilket gör mig tudelad i frågan.
    Men,som sagt,kvinnan har gjort fel och det borde hon få veta. Din vän verkar inte heller vara något att hänga i julgranen och det borde han också få veta.
    Och din sambo borde också få veta vad som hände.
    Ärlighet varar längst.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-06 19:55:05 följande:

Jag berättade för min sambo igår. Hon blev så klart arg. Jag hymlade inte utan sa som det var att jag vaknade med henne över mig. Att jag gjorde ett tafatt försök att fråga vad fan hon höll på med men fullföljde att ha sex tills vi båda kom.

Berättade även om mina vänner som planerat trekanten.

Hon drog iväg till sin vänninna nu för att prata ut. Blir helt klart intressant att se om hon förlåter mig så som jag förlät henne förut...

Det var bra gjort av dig att vara ärlig. Sanningen hade kunnat komma fram på annat sätt också i och med att det var era bekanta du var hos.
    Men av det du skriver nu att döma så undrar jag om du verkligen blev utnyttjad eller om du var otrogen?
    Bra,hur som helst att du var ärlig mot din sambo.
    Var hon ärlig mot dig när hon var otrogen,eller fick du veta det på annat sätt?
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-07 17:00:30 följande:
    På något sätt visste jag att du också skulle läsa mellan raderna och se det dom flesta ignorerar.  FlörtNu skriver jag med annat nic men vi har ofta samma åsikt (och tråkigt förflutet) som gjort oss lite mer...lyhörda... SkålGlad
    Jag var nog lite tveksam redan från början.
    Jag tycker fortfarande att kvinnan gjorde fel som började ha sex med TS utan att först fråga om han ville.
    Men att sen fortsätta och dessutom få orgasm med motiveringen att han är en man med djuriska instinkter och hon är en snygg tjej var det som fick mig att tveka.
    SkålGlad
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-07 19:45:59 följande:
    Ja verkligen då hade det varit en annan femma. Och jag avskyr verkligen våldtäktsmän mer än allt annat. Men somsagt jag var full och blir rätt kåt då så hade jag varit singel hade jag ju aldrig tänkt tanken om våldtäkt ens. Känner mej inte våldtagen även om jag tekniskt sett blev det till en början. Det som ställer till det är ju såklart min sambo och min polare(trodde jag iaf)
    Har du och din sambo pratat något mer?
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 20:12:51 följande:
    Jotack. I början var det ett jävla liv vi bråkade en del och det kändes som hon dolde nåt.

Long story short: i stridens hetta erkände hon tillslut att hon hade varit otrogen en gång till för drygt ett år sen. Vi har gjort slut nu tror jag.

Min vän och sambo har bett om ursäkt också och mutar mig med presenter. När dom fick höra att vi gjort slut så blev dom chokade men när jag sa att det var nog lika bra för vårt förhållande var nog dött oavsett så skämtade dom om att då kan jag ju höra av mig om jag vill bli ?omhändertagen?.
    Det låter ju som att du och din sambo förtjänar varandra.
    Och vad är det för "vänner" som försöker muta dig med presenter?
    De vet ju uppenbarligen om att de har gjort fel. Åtminstone kvinnan.
    Jag hade inte velat ha mer med sådana "vänner" att göra.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-11 06:43:52 följande:
    Som jag nämt innan rent tekniskt sett blev jag först utnyttjad och sen nog otrogen även om det flyter ihop är luddigt eftersom jag var full nyvaken och så småning om upphetsad. Hade jag varit nykter samt ej i henne hade detta aldrig hänt.
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 23:53:31 följande:

Jag hade en gång en lärare som sa att det spelar ingen roll hur mycket bus ni gjort, så länge ni kan stå för det och konsekvenserna av det.

Nu blir det här lite konstigt men jag hade respekterat dina inlägg mera om du hållt dig till att du blev lite utnyttjad först. MEN så fort du upptäckte vad som faktistk hände erkänna att du i princip utnyttjade situationen till din fördel (läs orgasm).

Men andra ord, jag tror inte så mycket på det här men våldtäkt som en del var inne på.

Ja, hade du genast kastat av henne, men nu var det ju inte så. Det var det jag retade mig på... 

Ja men jag tycker du har blandat ihop mina svar med andras. Jag har så vitt jag minns aldrig skrikit ut att jag blivit våldtagen mer än att hon ej frågade om samtycke, jag har inte hymlat med att jag fan situationen upphetsande, lät det hända och det jag var sur över var just att hon gjorde så att jag blev otrogen. Tycker att Du som varit otrogen måste här kunna förstå att en full, kåt man med en 9-poängare sittandes på sig får svårt att säga nej. Alla instinkter (nästan) säger att det här är guld.
    Vänta lite nu, HON gjorde så du var otrogen? Du menar alltså att du inte hade någon egen vilja?
    Du hade haft alla möjligheter att kasta av henne och säga ifrån. Men istället så skyller du på att hon är en 9-poängare och att fula kåta män får svårt att säga nej.
    Jag hoppas du inser att alla män inte tänker som du.
    De män som tänker som du tillhör kanske den kategorin män som blir som neandertalare när de blir kåta.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-11 10:34:51 följande:
    Jag sticker inte under stolen med att jag älskar vackra kvinnor dock har jag alltid oavsett hur full jag är hålla mig från att vara otrogen. Jag är ganska säker på att jag kunna avstyra även detta om jag inte redan var i henne när jag vaknade och hade ett par stora bröst i mitt ansikte. Men det grundar sig kanske lite på att vi inte hade det så bra jag och min sambo också.

Otroheten i sig håller jag med om är lika vidrig och jag vill inte komma undan med att jag betett mig fel men för mig (inte alla män kanske men många) var det extremt svårt att inte vara otrogen i dessa för mig extrema omständigheter. Men visst jag förstår lika mycket er som tycker jag är ett svin. Kanske jag som är översexuell eller nåt?
    Jag tror snarare att det kan vara en kombination av att du har ett stort behov och att du och din sambo inte hade det så bra.
    Jag tycker inte att det är någon ursäkt för det du gjorde.
    Men kan kanske vara en förklaring.
    Nu har ju inte jag kallat dig svin.
    Jag tycker man ska göra skillnad på en svinig person och en svinig handling.
    För det kan vi kanske vara överens om,att din handling var svinig.
    Carpe Diem
  • molly50
    molly50 skrev 2018-09-11 10:44:38 följande:
    Jag tror snarare att det kan vara en kombination av att du har ett stort behov och att du och din sambo inte hade det så bra.
    Jag tycker inte att det är någon ursäkt för det du gjorde.
    Men kan kanske vara en förklaring.
    Nu har ju inte jag kallat dig svin.
    Jag tycker man ska göra skillnad på en svinig person och en svinig handling.
    För det kan vi kanske vara överens om,att din handling var svinig.
    Jag ska också tillägga att jag tycker att din sambo har betett sig lika illa.
    Så hon har ju egentligen ingen anledning att vara sur på dig.
    Vill hon ligga med andra så borde hon inte ha en monogam relation.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Lika bra) skrev 2018-09-11 18:10:10 följande:

Det var nog lika bra att det hände så att ni gjorde slut. Kan du inte använda hjärnan och förnuftet när du vaknar av att en tjej rider av dig och stoppa det direkt (för att hon är snygg??? Wtf?!), utan låter det fortsätta så du kommer i henne TROTS att du inte är singel så ska du vara singel.. Låter nästan som om du gjorde det för att hämnas på din sambo som gjort likadant mot dig. Hon verkar ju inte vara ett dugg bättre heller som varit otrogen två gånger. 1-1 säger du.. Nu står det tydligen 2-1 till henne också. Hade ni fortsatt tillsammans så hade du ju undermedvetet tänkt att det ska bli 2-2 snart. Sen blir det 3-2 till henne igen.. Jösses. Nä, bra att det tog slut så ni får växa upp på eget håll.

Håller med. Båda behöver nog växa upp innan de inleder något seriöst igen.
    Carpe Diem
  • molly50
    Mr K69 skrev 2018-09-12 09:38:55 följande:
    .... eller varför inte komma överens om ett öppet förhållande? Tycker ni om varandra och allt annat känns bra så kör.
    Det är såklart ett alternativ.
    Men TS och hans,snart,exsambo verkar inte respektera varandra.
    Hans sambo har inte ens varit ärlig om sina otroheter förrän TS nu berättade om det här.
    Ska man ha ett öppet förhållande så tror jag det krävs att man har större respekt för varandra än så.
    Carpe Diem
  • molly50
    molly50 skrev 2018-09-12 10:09:03 följande:
    Det är såklart ett alternativ.
    Men TS och hans,snart,exsambo verkar inte respektera varandra.
    Hans sambo har inte ens varit ärlig om sina otroheter förrän TS nu berättade om det här.
    Ska man ha ett öppet förhållande så tror jag det krävs att man har större respekt för varandra än så.
    Jag ska tillägga att TS har skrivit att det nog redan är slut mellan dem och att det nog varit relativt fött mellan dem ett tag.
    Att då försöka ha ett öppet förhållande skulle nog inte göra saken bättre.
    Carpe Diem
Svar på tråden Utnyttjad?