Inlägg från: Anonym (Oskar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Anonym (-) skrev 2018-09-04 20:10:40 följande:

Du kan intala dig själv om att din sviniga personlighet har att göra med att du är som alla andra män hur mycket du vill det kommer inte bli sant för det. Du kan inte skylla dina personliga brister och sviniga moral på ditt kön. 

Känner du dig inte "skapt" för monogami bör du hålla dig borta från förhållanden eller gå med i ett öppet sådant. Eller åtminstone berätta för din blinda tjej att du inte är skapt för monogami, varit otrogen, tycker det är supersvårt att vara trogen och har svårt att kontrollera dig själv så att hon själv får bestämma om hon vill vara med en sådan människa. 

Vad är det du grundar det på, att jag har en svinig personlighet? Du tänker inte längre än näsan räcker känns det som. Omoget resonemang. Du tar förgivet att jag är ett svin rakt igenom. Förmodligen tror du att alla som missnöjesröstar på SD är nazister också osv, har jag fel?
  • Anonym (Oskar)

Jag berättade för min sambo igår. Hon blev så klart arg. Jag hymlade inte utan sa som det var att jag vaknade med henne över mig. Att jag gjorde ett tafatt försök att fråga vad fan hon höll på med men fullföljde att ha sex tills vi båda kom.

Berättade även om mina vänner som planerat trekanten.

Hon drog iväg till sin vänninna nu för att prata ut. Blir helt klart intressant att se om hon förlåter mig så som jag förlät henne förut...

• Anonym (Oskar)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-06 20:20:30 följande:

Och där kom sanning fram. Du ska se ifall hon förlåter dig som du förlät henne.

En hämndaktion helt enkelt!?!

Menar du att du förlät henne för att hon blev våldtagen eller för att hon frivilligt knullade en annan kille?

Hur ska du ha det? Var du utnyttjad eller utnyttjade du situationen? För nog fan visste du att dom hade öppet förhållande...  

Oj varför så aggressiv?

Förstår dina tankar, det var ju flera år sen hon var otrogen och visst hade jag tankar på att hämnas, hon erbjöd mig tillochmed att ragga upp nån att ligga med för att det skulle bli jämnt upp. Men jag var inte sugen på det och tänkte att det bästa för vårt förhållande skulle vara att jag inte låg med nån annan.

När det väl hände på kräftskivan tänkte jag inte alls på det men det är klart jag aldrig kommer glömma att jag förlåtit en otrohet och att det blir naturligt att tänka att nu är det 1-1.

Hur skulle jag inte kunna göra det? Jag är inte jesus.
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (Lina) skrev 2018-09-06 21:23:10 följande:

Tror du har fel kön framför allt ts. Tråkigt men vanligt nu för tiden.

Fel kön? ????
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (Lina) skrev 2018-09-06 21:34:19 följande:

Ja. Varför hon är så hård och dömmande mot dig är nog pga ditt kön.

Ja du tänker så. Jo det känns så.

Det roligaste är ju, varför skulle jag ljuga på ett anonymt forum... :)
  • Anonym (Oskar)
    Kungsholmsbo skrev 2018-09-07 17:27:15 följande:

Om du är ok med att leva med det som hände så håll det för sig själv. Känner du sig våldtagen eller sexuellt utnyttjad så anmäl henne. Du har inte varit otrogen enligt mig. Svårt att göra något i den situationen du hamnade i. Mycket svårt. Jag vet inte hur jag jade reagerat faktiskt, särskilt inte om jag var mycket berusad. Som kvinna hade jag nog emellertid känt mig sexuellt utnyttjad om det hänt mig. Jag tycker ju att man i samförstånd ska välja att ha sex tillsammans.

Men, jag tycker att du vid tillfälle ska prata med henne och säga att det inte var ok. Riktigt uselt faktiskt. Tänk om hon var kille och du tjej. Då hade tongångarna varit andra här i tråden...

Ja verkligen då hade det varit en annan femma. Och jag avskyr verkligen våldtäktsmän mer än allt annat. Men somsagt jag var full och blir rätt kåt då så hade jag varit singel hade jag ju aldrig tänkt tanken om våldtäkt ens. Känner mej inte våldtagen även om jag tekniskt sett blev det till en början. Det som ställer till det är ju såklart min sambo och min polare(trodde jag iaf)
  • Anonym (Oskar)
    molly50 skrev 2018-09-10 09:10:14 följande:

Har du och din sambo pratat något mer?

Jotack. I början var det ett jävla liv vi bråkade en del och det kändes som hon dolde nåt.

Long story short: i stridens hetta erkände hon tillslut att hon hade varit otrogen en gång till för drygt ett år sen. Vi har gjort slut nu tror jag.

Min vän och sambo har bett om ursäkt också och mutar mig med presenter. När dom fick höra att vi gjort slut så blev dom chokade men när jag sa att det var nog lika bra för vårt förhållande var nog dött oavsett så skämtade dom om att då kan jag ju höra av mig om jag vill bli ?omhändertagen?.
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 20:33:33 följande:

Våldtäktsofferet går alltså tillbaka till förövaren för mer sex?

I rest my case...

Sa jag att jag skulle gå tillbaka?
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 20:44:24 följande:

Nä förlåt! Du satt inlåst på en toalett med ett rakblad i handed för du är fortfarande så traumatiserad av våldtäkten du blev utsatt för... 

Det är intressant, ditt hat. Har du själv blivit bedragen? Du skriver alltid som att du tror att jag är ute efter medlidande. I vilket av mina inlägg tolkade du det så?

Har du nånsin haft sex med en sjukt het kvinna eller får du bara bottenskrap?

Och en bonusfråga såhär i valtider, vilket parti röstade du på?
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 22:47:49 följande:

1 - Jag har blivit bedragen men troligvis bedragit mer själv i mitt "gamla" liv

2 - Svar ja! Både sjukt heta kvinnor och bottenskrap

3 - Du menar röstade jag rött, SD eller blått? Givetvis röstade jag Sverige vänligt...

Alltså jag har inget hat i mig. Jag blir faktiskt mest trött på alla feminister som gjort dig till ett våldtäktsoffer.

Jag har varit otrogen mycket i mitt liv och jag kan till om med påstå (på skoj) att jag också nästan blivit våldtagen men givetvis visste jag vad jag gjorde och hade alla chanser att gå...

Angående sjukt heta kvinnor så av dom ca 50 kvinnor jag legat med så är min "nya" fru den hetaste av dom alla.

Haha roliga svar. Men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig så hårt?
  • Anonym (Oskar)
    Mella-Bella skrev 2018-09-11 00:23:58 följande:

"men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig..." betyder det att du anser att du också varit otrogen?

Som jag nämt innan rent tekniskt sett blev jag först utnyttjad och sen nog otrogen även om det flyter ihop är luddigt eftersom jag var full nyvaken och så småning om upphetsad. Hade jag varit nykter samt ej i henne hade detta aldrig hänt.
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 23:53:31 följande:

Jag hade en gång en lärare som sa att det spelar ingen roll hur mycket bus ni gjort, så länge ni kan stå för det och konsekvenserna av det.

Nu blir det här lite konstigt men jag hade respekterat dina inlägg mera om du hållt dig till att du blev lite utnyttjad först. MEN så fort du upptäckte vad som faktistk hände erkänna att du i princip utnyttjade situationen till din fördel (läs orgasm).

Men andra ord, jag tror inte så mycket på det här men våldtäkt som en del var inne på.

Ja, hade du genast kastat av henne, men nu var det ju inte så. Det var det jag retade mig på... 

Ja men jag tycker du har blandat ihop mina svar med andras. Jag har så vitt jag minns aldrig skrikit ut att jag blivit våldtagen mer än att hon ej frågade om samtycke, jag har inte hymlat med att jag fan situationen upphetsande, lät det hända och det jag var sur över var just att hon gjorde så att jag blev otrogen. Tycker att Du som varit otrogen måste här kunna förstå att en full, kåt man med en 9-poängare sittandes på sig får svårt att säga nej. Alla instinkter (nästan) säger att det här är guld.
  • Anonym (Oskar)
    molly50 skrev 2018-09-11 09:16:58 följande:

Vänta lite nu, HON gjorde så du var otrogen? Du menar alltså att du inte hade någon egen vilja?

Du hade haft alla möjligheter att kasta av henne och säga ifrån. Men istället så skyller du på att hon är en 9-poängare och att fula kåta män får svårt att säga nej.

Jag hoppas du inser att alla män inte tänker som du.

De män som tänker som du tillhör kanske den kategorin män som blir som neandertalare när de blir kåta.

Jag sticker inte under stolen med att jag älskar vackra kvinnor dock har jag alltid oavsett hur full jag är hålla mig från att vara otrogen. Jag är ganska säker på att jag kunna avstyra även detta om jag inte redan var i henne när jag vaknade och hade ett par stora bröst i mitt ansikte. Men det grundar sig kanske lite på att vi inte hade det så bra jag och min sambo också.

Otroheten i sig håller jag med om är lika vidrig och jag vill inte komma undan med att jag betett mig fel men för mig (inte alla män kanske men många) var det extremt svårt att inte vara otrogen i dessa för mig extrema omständigheter. Men visst jag förstår lika mycket er som tycker jag är ett svin. Kanske jag som är översexuell eller nåt?
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (Hård när jag sover) skrev 2018-09-11 16:28:45 följande:

Det skulle då ha funkat på jag ! Nio av tio gånger jag vaknar så är jag hård ! Även om jag festat och är full . Är du våt skälv så behöver du bara styra in den glida ner efter den. Han behöver inte alls nån uppmuntran för det ska funka. Du behöver ju bara dra linigen på kalsongerna under pungen så är det ju klart. I alla fall i mitt fall

Anonym (MeToo) skrev 2018-09-11 17:52:02 följande:

Nja, nu kan ju jag bara tala om mig själv men jag hade avbrutit!

I mitt gamla liv hade jag garanterat gjort som TS men inte mot min "nya" fru. Vi har varit tillsammans i 6 år nu och jag är helt nöjd med att veta att hon är den sista kvinnan jag någonsin kommer att kyssa eller ligga med.

Så hade det drabbat mig så hade jag blivit as förbannad på både kvinnan och hennes man.

Dock har jag svårt att tro att jag skulle kunna få stånd efter jag däckat men jag kanske är unik...

Det är nog väldigt individuellt. Har hört bådeoch ibland kan jag få svårare att komma full men aldrig mer än så. Sen är det ju mentalt hur upphettsad man är. Min sambo (snart fd) är kanske en 7a om man nu omoget ska ranka, helt okej med små fina bröst. Men när hon är en 9a plus har stora bröst så blev det lätt att komma trots fyllan. Hon var dessutom trång och när hon kom blev det ännu skönare. Jag kanske borde ta tillfället att vara med på deras trekant trots allt?
Svar på tråden Utnyttjad?