Mella-Bella skrev 2018-09-11 00:23:58 följande:
"men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig..." betyder det att du anser att du också varit otrogen?
Som jag nämt innan rent tekniskt sett blev jag först utnyttjad och sen nog otrogen även om det flyter ihop är luddigt eftersom jag var full nyvaken och så småning om upphetsad. Hade jag varit nykter samt ej i henne hade detta aldrig hänt.
Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 23:53:31 följande:
Jag hade en gång en lärare som sa att det spelar ingen roll hur mycket bus ni gjort, så länge ni kan stå för det och konsekvenserna av det.
Nu blir det här lite konstigt men jag hade respekterat dina inlägg mera om du hållt dig till att du blev lite utnyttjad först. MEN så fort du upptäckte vad som faktistk hände erkänna att du i princip utnyttjade situationen till din fördel (läs orgasm).
Men andra ord, jag tror inte så mycket på det här men våldtäkt som en del var inne på.
Ja, hade du genast kastat av henne, men nu var det ju inte så. Det var det jag retade mig på...
Ja men jag tycker du har blandat ihop mina svar med andras. Jag har så vitt jag minns aldrig skrikit ut att jag blivit våldtagen mer än att hon ej frågade om samtycke, jag har inte hymlat med att jag fan situationen upphetsande, lät det hända och det jag var sur över var just att hon gjorde så att jag blev otrogen. Tycker att Du som varit otrogen måste här kunna förstå att en full, kåt man med en 9-poängare sittandes på sig får svårt att säga nej. Alla instinkter (nästan) säger att det här är guld.