Inlägg från: Anonym (eeeh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (eeeh)

Får ej komma på bonusbarnets kalas- i lägenheten där jag bor

Men alltså... varför skall DU vara med på pojkens 7-årskalas? Det är väl för kompisarna? Och planera stort osv osv, snacka om att överdriva. 

Vad säger killen? Han vill väl bara ha ett roligt kalas med sina kompisar (och föräldrar). Han struntar väl fullständigt i vilka andra som är där?

Det där känns som ett problem bara för dig.

• Anonym (eeeh)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-03 11:55:12 följande:

Killen gillar mig som jag läser det. Vi har jättekul. 

Nä, varför ska jag vara där... för att jag bryr mig? För att jag vill att det ska bli kul? Såklart har jag ingen rätt till hennes son, tvärtom! Men på samma sätt kan man ju fråga sig varför vi inte alla kan ha kul tillsammans? 

Nu har ju festen varit och med facit i hand förstod jag att det var rätt vilt och att en vuxen till hade varit bra. Jag hade älskat att få va med :(

Ja, ni kanske har kul ihop. Och ?du hade älskat att få vara med?. Men det är ju för sjutton ett 7-års-kompiskalas! Det behövs det väl ingen fantastisk ?festfixare? för? Grabben vill ha kul med sina kompisar, käka tårta och få presenter. Och ja, det brukar gå vilt till, och ett roligt kalas blir det automatiskt, och ännu bättre blir det utan massa uppstyrning och framför allt utan spänningar i vuxenrelationerna.

Anser fortfarande att inte grabben skulle få ut ett smack av att du skulle varit med.
Svar på tråden Får ej komma på bonusbarnets kalas- i lägenheten där jag bor