Vad gör ni på morgonen som tar så himla lång tid?
Anonym (inte morgonmänniska) skrev 2018-09-04 00:13:06 följande:
Jag tycker att mina mornar är väldigt lugna. Jag stressar inte runt eller skyndar mig. Det är därför jag är så förvirrad.Kan man bli förvirrad av en sådan liten sak, ja då kan du säkert bli förvirrad av mycket annat med på att folk är olika dig. Kan inte vara lätt leva sitt liv som förvirrad person..
Många är inga morgonmänniskor och behöver tid på sig för att kunna vakna. Sedan finns det morgonmänniskor som vill njuta av morgonen en stund själv innan de skall kila iväg till jobbet, eller väcka ungarna först och sedan komma i väg. Många människor gillar att duscha på morgonen för det får dem att vakna. Andra vill ha en stund kanske med en kopp kaffe och stå och titta ut genom fönstret för att få njuta av en lugn stund, för att vakna. Det finns många olika anledningar.
Många kan inte hoppa upp 30 minuter innan de skall köra/åka iväg till jobbet, då det är stressande för dem att göra i ordning sig på en halvtimme. Bara för att du tycker att du har lugnt och "inte stressar runt" eller "inte skyndar dig" så kan 30 minuter för andra människor vara stressande och man kan få "hela dagen" förstörd.